Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Ziet er goed uit Hypno, het zijn flinke auto's geworden.
In bloei prefereren onze plantjes wat minder N(stikstof) dan P en K dus wees hier zuinig mee.
Heb je je koffers al gepakt ?
@Boskabouter, maak een eigen kweekverslag en plaats wat foto's. Dan kijken we met je mee, mijn glazen bol doet het niet meer
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch
Ik weet dat ze minder stikstof lusten dan daarom ga ik ook niet bijvoeden.
Koffers nog niet gepakt stemma, wss vanmiddag even doen en morgen wegrijden als we nog wat boeken!
Misschien gaat de manager van een coffeeshop in de stad hier mn plantjes verzorgen, dat zou fijn zijn haha. Anders mn ma en daar heb ik wat minder vertrouwen in!
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark//Easy rider/Pineapple ch
He ! Ik ben ook een ma, wij kunnen dat prima. Kind groot brengen of een plantje, what's the different ?
Kan ze je wel een foto sturen als je plant kuren krijgt, het Consultatie bureau voor Cannabis is nog niet geopend
Straks pikt ze je hobby in net als ik heb gedaan
Re: Autoflower kweekverslag 2015 - Ak/Blueberry/Great white shark/Mazar/Easy rider
Hey hypno, je oudste planten staan er mooi bij. Die gele bladeren hebben mijn planten ook, veel meer zelfs(ivm kleinere potten?), 2 keer gevoed en heeft geen effect gehad. Lekker laten gaan lijkt me een goede keuze fijne vakantie!
Ah joh, geef die moeder een van mijn topics, dan heeft ze wat te lezen (en hopelijk wat te lachen).
Dan komt ze er wel uit. Het is geen rocket science, een beetje smijten met water.
Jup is ook van het huismerk van wietzaadjes.nl.
Is een top plantje tot nu toe niks op aan te merken ben benieuwd hoe die gaat smaken. Nog even geduld hebben.
Ik denk nog 3 4 weken ik wacht geduldig van Tot dat het zo ver is voor de oogst.
Comment