Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral
Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral
Leuke tuin hoor eclection maar wat denk je van de wiet? bij mij staat het er ook zo bij maar ik vraag me wel echt af of het nog wat word dit jaar ik was er veel te laat bij zijn wel wat groter geworden ook getopt en net een beetje in bloei , een x aantal haartjes te zien maar ik weet het echt niet hoor wat denk jij? keb helaas geen foto's heb me net aangemeld en moet is wat gaan maken ben benieuwd! grt
Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral
Oorspronkelijk geplaatst door GroenediamantenView Post
Leuke tuin hoor eclection maar wat denk je van de wiet? bij mij staat het er ook zo bij maar ik vraag me wel echt af of het nog wat word dit jaar ik was er veel te laat bij zijn wel wat groter geworden ook getopt en net een beetje in bloei , een x aantal haartjes te zien maar ik weet het echt niet hoor wat denk jij? keb helaas geen foto's heb me net aangemeld en moet is wat gaan maken ben benieuwd! grt
De wiet gaat z'n gang. Ik update alleen als ze zichtbaar gegroeid zijn. Je hebt nog bijna 3 maanden tot de oogst dus zal wel goed komen. Ik was ruim op tijd.
Comment