Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral

Oei nu al meeldauw?
    Ik had meerdere jaren achter elkaar meeldauw op de courgettes en daarom dit jaar geen courgettes genomen, bang dat het over zou slaan.
    Ik spuit nu ook veel vaker met vital en gelukkig nog niets gezien maar inderdaad.. ik had er nog niet over nagedacht dat de kans op rot dit jaar wat groter is.
    Fingers crossed dan maar. Tja de vage zaden verstrekker van toen had het over Hollands Hope, zaden van zijn eigen planten. Maar verstand had hij er niet van dus ik kan er verder ook niets mee.
    Gelukkig rook je je buiten wiet niet.. maar toch hoop ik dat het meevalt.
    Baas in eigen brein.

Comment

Totaal overzicht

Citral

Red Escape

Danish Snow
      Baas in eigen brein.

Comment

Dadels

Peper

Peper

Peper

Mais

Spruutn

Radijs

Geen idee wanneer je zoiets oogst.

Koriander
        Last edited by Eclecticon; 12 August 2015, 11:46.
        Baas in eigen brein.

Comment

die dadels kan ik niet vinden
          heel wat pepers staan, zelfs mais erbij
          je spruiten kunnen wel wat stikstof gebruiken
          die radijs is flink doorgeschoten, duurt nog wel maandje voordat zaad afgerijpt is
          koriander gaat goed

en je wittebakplanten, meer haren , komaan dames, gas geven
          zeg hen dat maar even

Comment

Ha, dat zijn mooie "dadels"

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B2N View Post
              die dadels kan ik niet vinden
              heel wat pepers staan, zelfs mais erbij
              je spruiten kunnen wel wat stikstof gebruiken
              die radijs is flink doorgeschoten, duurt nog wel maandje voordat zaad afgerijpt is
              koriander gaat goed

en je wittebakplanten, meer haren , komaan dames, gas geven
              zeg hen dat maar even
              Hey B2N je gaat toch niet weg?
              Dadels is flauwekul
              Ik zal de spruiten wat bemesten.
              Is het erg dat de radijs is doorgeschoten? Anderen die op dezelfde dag zijn gepoot hebben dat minder.
              En zaad afgerijpt? Ik wil alleen maar wat radijsjes voor de fun, lukt dat nog wel of heb ik het al verpest?

Ik heb het gezegd.. dus de witbakkers moeten aan de slag anders zet ik ze in de hoek.
              Koriander rules.. op bijna alles.. zelfs lekker in burgers/gehaktballen maar subliem op pasta of gamba's

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
              Ha, dat zijn mooie "dadels"
              haha
              Baas in eigen brein.

Comment

mooie noorder tuune

Comment

Jee wat maakt ze grote stipules aan zeg en groene pistels. Zelden gezien zo.

Lol die dadels lijken wel erg op paarse paprika's. Als je die radijs laat doorgaan zal die in bloei gaan en vervolgens zaad gaan aanmaken. Oogst je dat dan hoef je nooits meer radijszaad te kopen, grin.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Akhaasje View Post
                    mooie noorder tuune
                    Zo ist Ak
                    Last edited by Eclecticon; 13 August 2015, 02:24.
                    Baas in eigen brein.

Comment

De radijs groeit zeker door en zal waarschijnlijk scheuren. echt lekker zijn te laat geoogste radijsjes echter niet. Je oogst ze eigenlijk als ze nog piepjong zijn en lekker sappig. later geoogste worden taaier, wel groter ghehe. Zoals bij veel groentes oogst je de plant of plant deel dus relatief vroeg. In feite zijn oogstrijpe radijsjes nog babyplantjes. Zie het als een lamsbouteje

Comment

nee, weggaan doe ik nog niet
                        dat schieten krijg je door die hete temperaturen die we hebben gekregen (volle bak zon derop) en niet voldoende water
                        die bol, die groeit wel nog wat door
                        of ze al bloemen aangemaakt heeft of nog moet, da weet jij beter dan ik
                        greetz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                          De radijs groeit zeker door en zal waarschijnlijk scheuren. echt lekker zijn te laat geoogste radijsjes echter niet. Je oogst ze eigenlijk als ze nog piepjong zijn en lekker sappig. later geoogste worden taaier, wel groter ghehe. Zoals bij veel groentes oogst je de plant of plant deel dus relatief vroeg. In feite zijn oogstrijpe radijsjes nog babyplantjes. Zie het als een lamsbouteje
                          Ok dat wist ik niet.. deze heeft al gebloeid.. wat snel gaan die dingen dan

Oorspronkelijk geplaatst door B2N View Post
                          nee, weggaan doe ik nog niet
                          dat schieten krijg je door die hete temperaturen die we hebben gekregen (volle bak zon derop) en niet voldoende water
                          die bol, die groeit wel nog wat door
                          of ze al bloemen aangemaakt heeft of nog moet, da weet jij beter dan ik
                          greetz
                          Ok gelukkig.
                          Hij heeft dus al gebloeid, anderen nog niet.. morgenvroeg zal ik er eens een paar uithalen.
                          thanks.
                          Baas in eigen brein.

Comment

Pff kloten weer! Straks is de boel al verrot voor ik aan de green sensation kan beginnen
                            Baas in eigen brein.

Comment

Update

De planten hebben 5 dagen geen water gekregen. De grond is nog vochtig. Wel wat knak schade.

Totaal overzicht

Vlnr AQS Danish Snow, Stichting Mediwiet Citral, Omni Seeds Red Escape, Stichting Mediwiet CitrCitral. De Red Escape en de 2e Danish Snow beginnen te verkleuren.

Geen nieuwe ellende.
                              Staat er redelijk goed bij volgens mij.

De beste Danish Snow heeft een wat afwijkende bouw. Wat minder compact. Wat struik achtig.

De Red Escape ziet er prima uit. Wel begint hij wat lichter te worden qua kleur.

De.Citral gaat goed!

De rechter Citral is een paar weken geleden geknakt. Dat was weer hersteld maar hij heeft weer een klap gehad en het knakpunt is nu slap.

Dit is de tak die geknakt is.

Ook de tweede Danish Snow is geknakt door iets.

Dit is die tak.

De Red Escape.

De eerste Citral.

De eerste Danish Snow.

De verkleuring kan een stikstof tekort zijn want in ieder geval de Red Escape lust wel wat..Toch had ik dit niet verwacht ivm de batmix. Ik weet het dus niet zeker. Voeden?

Wanneer zal ik met de green sensation beginnen?
                              Last edited by Eclecticon; 18 August 2015, 19:49.
                              Baas in eigen brein.

Comment

Lijken idd iets N te missen. met de green sensation zou ik nog een week of 2 wachten. Zelf zou ik ze nu eenmalig wat groeivoeding meegeven (halve dosis) en dan op bloeivoeding gaan overstappen.

Comment

Bezig...
                                X