Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral
Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral
Voeding gegeven. Ook aan de niet verkleurende. Over 2 weken beginnen met green sensation.
Ik maak me wel wat zorgen.
Net stond ik in de tuin en toen hing er een arbeider uit het slaapkamer raam van de buren. Hij zag alles. Ik keek hem even recht aan om het wat persoonlijker te maken. Ik dacht dat als hij ziet dat hij gezien is verlinkt hij me minder snel. Kutzooi.
Ze gaan lekker die citrals.
Had ook niet anders verwacht echte goeie buitenplant, schrik zelfs niet van een nachtvorstje.
Ze doen het heel goed idd. De rechter strekt iets meer maar dat is normaal, die staat dicht op een pergola en krijgt minder licht..
Mooi vol topjes en goede kleur.
Geef maar extra patent kali (volle grond) of PK 13-14 (in pot)
Hoi HJM, nu al? Ik heb net een dosis tuin kruiden mest gegeven om haar wat kleur op de wangen te geven. Pk 13 14 heb ik niet. Wel green sensation. Jij zou het nu doen dus?
Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral
Ik ben bij de Citral geweest die bij een ander in de volle grond staat. Vrouwtje gelukkig. Wat dun en gestrekt terwijl ze toch op een zonnige plek staat. Batmix lijkt voor een Citral dus beter dan volle grond. Er wordt soms wel wat kruiden mest bij gegooid. Bladeren niet verbrand.
Comment