Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral
Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral
@MWay Ik heb geen lampen helaas. Van die andere Citral heb ik al een top gerookt. Heerlijk, ik meen citrus te ruiken. Ben benieuwd hoe het smaakt na het curen.
Ik probeer maar te denken, dat het volgend jaar vast beter zal gaan qua zomer.
Nu lees ik al bijna het hele kweekseizoen, dat het eigenlijk een beetje te koud is. (Amsterdam)
September zou normaal een paar dagen met een temperatuur van boven de 20 graden hebben.
Maar ik ben momenteel al blij dat het niet regent.
Tot en met zondag zou het hier droog blijven.
Ik probeer maar te denken, dat het volgend jaar vast beter zal gaan qua zomer.
Nu lees ik al bijna het hele kweekseizoen, dat het eigenlijk een beetje te koud is. (Amsterdam)
September zou normaal een paar dagen met een temperatuur van boven de 20 graden hebben.
Maar ik ben momenteel al blij dat het niet regent.
Tot en met zondag zou het hier droog blijven.
Vorig jaar ook veel rot hoor alleen wat minder regen. Het komt vast goed.
Die bovenste pistels zijn verdacht. Bij een schimmelinfectie via de pistel zie je vaak dit beeld, eerst verschrompeld het tipje. Het wordt bruin maar bij rijpende wiet waar ze ook bruin worden zie je dat de pistel zelf soepel en niet smaller wordt. Bij een sporeninfectie wordt de pistel ook bruin maar meteen ook heel dun en droog. De cellen zijn daar immers al kapot gemaakt door de schimmel. Ik zou dat zeer nauwlettend in de gaten gaan houden.
Ja he.. ik zag het ook toen ik het op de pc bekeek.
Morgen maar even goed kijken en evt een stuk verwijderen.
Ziet er droog uit.. dus zal wel rot zijn.
Gelukkig zit het weer mee dan blijft de schade enigszins beperkt.
Comment