Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral
Re: Omni Red Escape, AQS Danish Snow & Stichting Mediwiet Citral
Je smeert ook behoorlijk veel op de vloei. Zelf smeer ik enkel vooraan een beetje de olie drijft langzaam mee omlaag naarmate de J korter wordt. Afhankelijk of je de J omhoog of omlaag hou kun je dat wat beinvloeden.
Laatste plant is droog en geknipt.
Ik was er te laat bij ivm rot.
Zelfs na het drogen nog een flinke hand vol rot verwijderd. Je ziet het maar amper maar in het zonlicht zie je het meteen. 1 sperziebonen pot vol deels fluffy wiet. Zonde maar ben er wel blij mee.
De lekkerste geur tot nu toe komt van de Danish Snow. Maar dat kan ook aan het curen liggen. Ik heb er geen timer en luchtvochtigheid meter bij liggen en vergeet het ook vaak. Dan zitten ze te lang dicht of een dag open . Ach dat precieze gedoe deden ze vroeger ook niet.
De olie was te laat voor m'n vader. Dat wist ik dit jaar eigenlijk al voor ik begon. Hij ligt nu permanent te slapen op de dormicum. Geen voeding tot hij overlijdt. Palliatieve sedatie.
Eerst vond ik het een naar idee maar ik ben vandaag wezen kijken en het was vredig om te zien. Geen pijn meer. Wat is mn moeder sterk zeg pfff...
De olie gaat naar een ander met prostaatkanker in het beginstadium. Hopelijk heeft hij er nog wel wat aan. Ik heb de storm vape inmiddels ook, puur omdat ik denk aan preventief CBD gebruik.
We gaan gewoon door!
Last edited by Eclecticon; 3 November 2015, 19:57.
Mijn deelneming, man.
Hij heeft zijn rust gevonden.
En je moeder lijkt nu wel sterk maar ze zal je zeker nodig hebben later.
Verdriet tonen, dat doet iedereen verschillend.
Sterkte ermee .
Is er iemand die weet of een Santa buiten meer of minder stinkt als een Red Escape, Danish Snow of Citral? Van de laatste 3 vond ik de geur qua overlast wel meevallen.
Comment