Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Poepzak 2015 - Amnesia, AK47 & Auto Bubble
Update !!!
image.jpgimage.jpg
eerste foto: op het bankje 3x blueberry autoflower van angel777, de kleine plant op de grond auto bubble van femaleseeds, de plant in het midden is ak47 autoflower en helemaal rechts de amnesia autoflower
Mooi poepzak ziet er goed uit ! Leuk dat je weer van hy-seeds zaden hebt gekozen. Eigelijk een underrated zadenbank die topgenetica levert !! Succes en keep it green my friend ! Ik ben zelf bezig met de jackberryxheribei regulier en mad scientist
bedankt metse!! klopt inderdaad heb nog niet veel gekweekt van hy seeds maar tot nu toe ben ik zeer tevreden!! zal eens bij jou komen kijken
PPMbuzi op dit moment niet, hij staat wel nog in de tuin. het dak heb ik gemaakt met 2 extra houten planken, zal ik de volgende update laten zien. ben wel van plan om m nog te gebruiken
Maar weer eens een update na veel te lang!!!!
Alles gaat heel lekker, het enige waar ik veel last van heb zijn die kut luizen.
De red purps van femaleseeds is vandaag gezaaid. daarnaast zijn de amnesia autoflower en auto ak47 bestoven met stuifmeel van aqs blueberry autoflower (slechts enkele topjes)
thanks greyvol en luhoe!!!!
nog maar eens een update na 3 weken! 20150720_210640.jpg 20150720_210700.jpg Red purps in de grote pot en super sweet mango autoflower in de kleine
Zo staan ze er vandaag bij.. de amnesia is al geoogst. Die was zo goed als klaar en had veel te veel last van luizen
Comment