Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Odessa's Purple Planet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Odessa's Purple Planet

Ik zie niks slap hangen hoor! Die krulling is best normaal, dan rekken ze zich uit na hun winterslaapje.
    Veel plezier dit seizoen!
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dat slap hangen van de lobblaadje is al verdwenen idd.
      Dankjewel!

Om nog even iets vets te melden.
      Een tijdje terug had ik voor het eerst een vos in het echt gezien.
      We hadden 10 seconden oogcontact en daarna rende ie weg.
      Beetje onduidelijke foto maar hij of zij is te zien.
      FullSizeRender.jpg

Comment

Whow, Mooie foto.

Comment

Zeker een mooie foto !
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Dankjewel.
            Af en toe neem ik wel eens mijn camera mee als ik de natuur in ga, alleen de vos foto heb ik vluchtig met mijn telefoon gemaakt.
            Bij mijn plantjes update upload ik wel steeds een foto die ik ooit eens heb gemaakt, vind ik wel leuk om te delen.
            Wijze kennis kan ik helaas niet delen omdat ik die nog niet bezit, dat lees ik liever bij andere kweekverslagen.
            Vandaar dat ik bij andere kweekverslagen niet zoveel te zeggen heb, mijn excuses.

De plantjes groeien lekker ook al is er niet constant veel zon.
            Ik vraag mij af waarom de twee bladeren overdag een beetje dichtvouwen/omhoog trekken?
            Niet dat ik me er zorgen om maak maar ik ben wel benieuwd waarom ze dat doen.
            IMG_1219.jpgIMG_1222.jpg

Een foto van afgelopen winter:
            DSCN8878.jpg

Comment

IMG_1254.jpg
              Verplaatst naar hun laatste bestemming.
              Beetje aldi potgrond, beetje dure potgrond, beetje gemiddelde potgrond en oude grond van vorig jaar waar mijn autoflowers in hebben gestaan.
              Plus in elke kuip nog een paar wormen voor de luchtigheid en constante bemesting.
              Potgrond heeft ongeveer voeding voor 6-8 weken daarna ga ik bijvoeden.
              Hier in de buurt lopen veel Schotse Hooglanders, de schijt ervan gooi ik een emmer water, een paar dagen of een week laten weken.
              Af en toe dan daar iets van geven. Misschien dat ik nog brandnetelgier maak, of visafval van de visboer. Maar dat zie ik dan wel even.
              IMG_1252.jpgIMG_1253.jpg
              IMG_0801.jpg

Comment

Het belooft veel moois en prachtige foto's !

Stemma doet stout (2016)

Comment

Dankjewel Stemma.

Ondanks het natte weer zijn ze toch goed gegroeid.
                  De "Red Purps" heeft een beetje vaag blad, ik heb nog niet opgezocht wat het kan zijn.
                  Eigenlijk maak ik mij niet zo zorgen, ze groeit goed en heeft in mijn ogen een gezonde kleur.
                  De "Violeta" doet het ook goed op een paar bruine plekjes na, maar daar maak ik mij eigenlijk ook niet zo druk om.
                  Misschien komt mijn zorgeloos gedrag omdat ik net een joint heb gerookt en zal ik me morgen veel drukker maken, maar daar maak ik mij nu nog niet echt zorgen om.
                  IMG_1391.jpgIMG_1392.jpgIMG_1394.jpg
                  Waar ik mij of me wel zorgen om maak zijn de stekjes "Purple", die vertonen witte puntjes op het blad.
                  Geen idee watvoor soort Purple het is, het is in ieder geval een sativa.
                  Je kent het wel; watvoor stekjes moet je groene of paarse? uh paarse..
                  IMG_1395.jpgIMG_1396.jpg

Comment

Zijn de purple stekjes binnen voorgegroeid ? Dan zijn die witte vlekjes de reaktie op het zonlicht.

Je plantjes staan er netjes bij, geef ze niet te veel water.

Hoe gaat het met Odessa jr .

Stemma doet stout (2016)

Comment

Ja ze zijn binnen voorgegroeid, dus dan zal dat het wel zijn. Dankjewel
                      Nee, ik geef ze helemaal geen water met dit weer.
                      Ik was alleen bij de red purps vergeten gaten aan de onderkant van de kuip te boren, misschien is het blad daarom een beetje vaag.

Met Odessa jr. gaat het goed, hij zit nu in een fase waarbij die heel veel lacht op een dag. Dat is leuk.
                      Maar damn wat een life changing iets is een kind krijgen zeg, mijn innerlijke wereld veranderd zelfs.
                      In het begin had ik het er aardig moeilijk mee, maar nu die steeds meer aanwezig is begint het ook steeds leuker te worden.
                      Een vrouw leeft er 9 maanden naar toe maar een man is opeens vader.

Comment

Mooi plantjes is volg je ook al
                        Ik denk de 1 ste jullie 2 planten in speciekuip of volle grond te steken.
                        Ben benieuwd.
                        Greets ganjas
                        buitenkweek 2015

Comment

IMG_1478.jpgIMG_1479.jpg
                          De eerste foto is de Violeta, de tweede foto is de Red Purps.
                          Ze zijn flink gegroeid ondanks het slechte weer, ik heb alleen niet het gevoel dat ze nog veel groter worden.
                          De afgelopen weken heb ik ze regelmatig Schotse Hooglander mest gegeven.
                          Een paar stukken in een emmer water een dag of twee laten trekken tot het een bruine soep werd.
                          Dat weer half om half met alleen water gemengd om het dagelijks te geven, zodat ik niet overbemest. (regenwater)
                          Ze hebben beide een flinke dikke stam gekregen, ben alleen vergeten er een foto van te maken.
                          Een aantal weken geleden heb ik ze trouwens beide getopt, geen idee of ik het op de juiste manier gedaan heb.
                          Volgens mij is de Violeta aardig gelukt qua toppen, mooi breed geworden. De Red Purps groeit gewoon hoog maar krijgt volgens mij nu twee hoofdtoppen.
                          Zie foto's hieronder:
                          IMG_1482.jpgIMG_1483.jpg
                          Mooi groot blad, ik hou ervan.
                          IMG_1480.jpg

Comment

Het ouderschap geeft je inderdaad een hele andere kijk op de wereld

Het zijn prachtige planten geworden, ze heeft het met 9 vingers duidelijk naar haar zin.

Jij kan ook in Q's topic ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Dankjewel.

Het was me geen eens opgevallen dat ze negen vingers heeft.

Watvoor topic bedoel je?

Comment

Comment

Bezig...
                                X