Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflowers 2015: Jack Herer, Northern Light, PP, WW, OG Kush, Amnesia, en CBD Gom 1.0
Ik denk dat je gelijk hebt en alleen die toppen nog bijtrekken. Maar dan heeft de plant weinig blad over voor de groei van toppen en om gezond te blijven.
Als je er een nieuwe ronde ernaast doet kun je die altijd nog guerrilla zetten mochten deze toch nog lekker terugkomen.
Nu is het nog niet heel laat in het groeiseizoen toch? Ik heb zelf ook nog twee extra AF's laten kiemen deze week.
Pijnlijke les, heb hem ook meegemaakt, sterkte.
Guerrilla is niet echt een optie, weinig geschikte ruimte voor in de buurt. Zodra ze de bloei in gaan, ga ik al wel vast ontkiemen. Pijnlijke les idd, ik schrok me rot gister
oei man tog :s
je hebt geen ventilatie geplaatst als er ventilatie was geweest had je dit nooit voor gehad xs hoop dat je er nog iets rookbaar van af kan hallen.
en het serreke dat ze in staan is dat niet wat te klein ? planten zouden nog stuk grooter geworden hebben hoor.
greets ganjas
Ik krijg vanmiddag nog wat onderdelen voor het koelingsprojectje, dus na het weekend staan er 4 tot 6 fans over de plantjes te waaien. De bak is wat klein, veel groter kon ik `m niet maken omdat het dan wel erg zichtbaar wordt in de buurt; bak staat op een plat dak. Hij was ook alleen bedoelt voor autoflowers, maar aangezien ik die onbedoeld flink had laten strekken kwamen ze over de rand heen.
Ik heb eigenlijk ook nog wel hoop. Gisteravond heb ik flink water gegeven en de planten snakten er naar. Ook bladeren die ik al had afgeschreven kwamen weer tot leven en richtten zich naar boven.
Ik heb daarna trouwens nog 2 planten gecontroleerd laten knakken omdat ze gewoon te hoog werden. Vandaag zagen de geknakte planten er groen en fris uit dus hopelijk vormt zich zo`n bobbel op de "knak" en gaat het goed komen. Alternatief was planten die hun hoofdtop platdrukken tegen de deksel.
Koeling wordt aan gewerkt, en bij de volgende serie probeer ik strekken te voorkomen zodat ze in de bak blijven passen.
Re: Autoflowers 2015: Jack Herer, Northern Light, PP, WW, OG Kush, Amnesia, en CBD Gom 1.0
Goed nieuws Luhoe, had niet gedacht dat die middelste en onderste bladeren er nog bovenop zouden kunnen komen. Ook mooi die korte geruststellende post van thugz.
Veel plezier met het bouwen, weer positieve energie erin
Re: Autoflowers 2015: Jack Herer, Northern Light, PP, WW, OG Kush, Amnesia, en CBD Gom 1.0
Nogmaals een mooi bewijs van de veerkracht van onze mooie plantjes. Nice! Alleen wel in de gaten houden dat de kapotgedroogde stukken niet gaan rotten.
Met dit weer denk ik dat die hele kas een beetje overbodig is. Maar doe wat je denkt dat goed is natuurlijk!
Goed nieuws Luhoe, had niet gedacht dat die middelste en onderste bladeren er nog bovenop zouden kunnen komen. Ook mooi die korte geruststellende post van thugz.
Veel plezier met het bouwen, weer positieve energie erin
Yep, eigenlijk gaat het me vooral ook om de lol, dingen uitproberen, met hopelijk enkele tientallen grammetjes als beloning
Nogmaals een mooi bewijs van de veerkracht van onze mooie plantjes. Nice! Alleen wel in de gaten houden dat de kapotgedroogde stukken niet gaan rotten.
Met dit weer denk ik dat die hele kas een beetje overbodig is. Maar doe wat je denkt dat goed is natuurlijk!
Succes kerel!
Ze zijn redelijk bijgetrokken kan ik nu na een paar dagen zeggen. Er zijn een aantal bladeren flink verbrand en die herstellen ook niet meer, maar al met al valt de schade nog wel mee. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat die bak eigenlijk overbodig is Zonder die bak waren ze net zo groot geworden, ik wil ze alleen graag op de plaats neerzetten waar ze het meeste zon krijgen en dat bleek volgens zo`n zonnekaartje via googlemaps op het platte dak te zijn. Hele buurt had een paar oranje plekken maar dat stuk dak was echt dieprood. Buitenkansje natuurlijk, en zonde om daar de planten dan niet neer te zetten. Nadeel is dat iedereen die er langsloopt kan zien wat er op het dak staat. Vandaar die bak, met als bijkomend voordeel dat ik ze kan beschermen tegen regen en wind. Nadeel is dat het heel erg warm kan worden, maar met zon in overvloed op dat punt zou ik het kunnen oplossen met zonne-engergie fans in de bak.
Paneel en fans zijn inmiddels getest en werken naar verwachting, nog even een frame maken om de fans mooi in de bak te plaatsen zonder dat ze bladeren raken en dan mag de zon weer gaan knallen Ik ga nu bij een paar planten ook rustig aan beginnen met bloeivoeding. De geknakte planten lijken de knak wel te doorstaan, en ontwikkelen ook duidelijk meerdere hoofdtoppen
Gelukkig kreeg je gelijk ik had niet meer verwacht dat ze nog weer zo zouden herstellen. Laat wel zien zoals LR2 ook al zei, wat voor een ongelooflijke veerkracht wietplantjes hebben
Kleine update met wat foto`s, weinig schokkends te melden. Helaas niet al te veel zon afgelopen week. Merendeel van de planten is nu de bloei wel ingegaan.
De top op plaatje 9 heeft tegen het dak aangedrukt, denk dat ie daarom wat bruinig is geworden, ik knip `m er niet af, planten hebben al genoeg stress gehad de laatste tijd
ziet er weer goed uit
word een mooie oogst kerel
succes
Dank je, hoop ook dat het een mooie oogst wordt.
Moet nog wel veel zon overheen, vanaf donderdag zou het weer beter worden. Als elke top uiteindelijk mooi indikt en de eindstreep haalt, ben ik meer dan tevreden
Vandaag weer water gegeven met een beetje voeding. Vorige week ben ik begonnen met voeding en ik bouw het langzaam op; vorige keer een kwart van de aanbevolen dosering, vandaag iets minder dan de helft. Volgende week zo`n 60% en dat is dan ook meteen de max. Autoflowers zijn makkelijk te overvoeren en fabrikant van de voeding wil natuurlijk dat ik de flesjes snel leeg heb en een paar kleine autoflowers gebruiken gewoon veel minder dan een vierkante meter SOG onder professionele omstandigheden.
Normaal regenwater krijgen ze om de dag. Soms zelfs eens in de 3 dagen, meestal is aan de bladeren wel te zien of water nodig hebben. (Nee ik bedoel niet de woestijnsituatie van een paar berichten terug)
De powerplant is ook eindelijk in de bloei gegaan, en de rest laat overal kleine witte bolletjes zien
Linkerfoto: Linksachter TurboWidow, linksvoor NorthernLights, rechtsachter volgensmij ook een TW. Buiten beeld, de Jack die ongeveer net zo ver is als de linker TW en de powerplant die door de startproblemen een week of 2 achter loopt.
Rechterfoto: TurboWidow
Vooral op de tweede foto is duidelijk dat de bak eigenllijk te laag is. De deksel wordt aangepast zodat de volgende kweek meer de hoogte in kan, en ik geen planten hoef te knakken. Ook komen er aan de linker en rechterkant fans voor lucht in en uit; hoop het voor woensdag klaar te hebben want dan zou het >30 graden worden.
Weer een kleine foto-update. Ik kijk elke dag even om te checken hoe de planten er bij staan, en dan heb ik meestal de telefoon wel in de achterzak, vandaar dat ik vrolijk door blijf klikken. Niet elke foto is even boeiend maar dat is het risico van veel foto`s De nieuwe opbouw voor de bak werk ik ook aan; het frame is inmiddels klaar, morgen wil ik daar het folie opmaken en de fans in plaatsen.
"Team Widow" gaat tot nu toe op kop, vlak daarachter de Jack Herer met op een afstandje de NorthernLight, het peloton wordt afgesloten door de PowerPlant die vooral geniet van het mooie weer en het prachtige uitzicht
Comment