Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tjaap's zalige zelfbloeiers anno 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tjaap's zalige zelfbloeiers anno 2015

Bedankt, ik ben er erg blij mee hoe ze het doen tot nu toe.
    EasyBud & Bluematic krijgen 's morgens vanaf ongeveer 7-7:30 uur de zon nu, in de avond momenteel tot een uur of 19:45 denk ik. Iedere dag wordt het een beetje beter ook nog voorlopig^^
    Scheelt ook dat ze op een etage konden staan, waardoor ik geen last krijg van mijn eigen schutting. De Easybud moet het vanaf nu zonder kasje in de volle grond zien te redden, die zal wel wat minder hard gaan groeien nu denk ik.
    Last edited by Tjaap; 11 May 2015, 21:33.

Comment

Absoluut voorbloei jaap!!!!!!!
      sigpic it is just a flower

Comment

Aah bedankt batmeid. Zit net al plaatjes te spieken hier en werd er al meer zeker van dus nu helemaal.

Comment

Kleine update:

Tjaap loopt door de regen en schiet gauw wat plaatjes om zich daarna aan de koffietafel binnen te zetelen.

EasyBud is nu een maand en een dagje boven de grond en staat inmiddels lekker in de volle grond in de regen en wind.
          Ze is wel wat gegroeid sinds overplanten maar gaat beduidend minder hard dan de Bluematic.

IMG_20150516_131239.jpgIMG_20150516_131402.jpg

En natuurlijk de Royal Bluematic, ze staat lekker in een grote pot, nog steeds op een etage in het kasje dus ze pakt lekker veel direct zonlicht mee, mijn blauwtomaatje is even oud als de EasyBud maar ze is mooier, groter en laat al aardig wat voorbloei zien.
          Tjaap zwijmelt.

IMG_20150516_131526.jpgIMG_20150516_131804.jpg

En dan natuurlijk nog het spul onderin. De BubbleKush achterin is tegelijk gezaaid met EasyBud en de Bluematic, maar kwam een dag of drie later pas boven piepen. Ze groeit niet door helaas, denk gewoon te weinig licht gehad onderin het kasje. Op de voorgrond links een jonkie Bubble Kush Automatic en rechts een AutoFrisian Dew, beiden afgelopen 5 mei in de grond gestoken.

IMG_20150516_131845.jpg

Tjaap laat zijn zeiknatte tuintje even voor wat het is en gaat zich melden aan de koffietafel.

Comment

Ziet er gezellig uit Tjaap, allemaal verschillende leeftijden! Heb je de rest van het jaar plezier van
            Life's a bitch and then you die.
            So fuck the world and lets get high.

Comment

Na een week grijze luchten en lage temperaturen zien de voorspellingen er eindelijk weer wat beter uit.
              Tjaap heeft volop de kachel aan thuis en laat zijn automobiel stationair draaien voor de deur om de opwarming van de aarde wat te bespoedigen.
              Voor de verandering schiet hij wat plaatjes in de tuin.

Nu begin ik eens met het spul onderin, de Bubble Kush Automatic heeft een groeistuipje gehad, maar zal niet veel meer worden denk ik.
              Wel laat ze wat voorbloei zien, dat rare kleintje.
              IMG_20150520_180444.jpgIMG_20150520_180732.jpgIMG_20150520_175808.jpgIMG_20150520_175855.jpg

Tjaap zucht dan met een zwoele blik in zijn ogen als hij naar zijn Blauwtomaatje kijkt.

Hieronder de Royal Bluematic, staat nog steeds heerlijk bovenin het kasje. Ze is op dezelfde dag gezaaid als de Bubble Kush en EasyBud, maar wat een prachtige dame is het geworden.
              Ik doe er helemaal niets aan, behalve bewateren nu en dan. Haar pot is onderin gevuld met een laag hydrokorrels met daarop moestuingrond en ongeveer halverwege zit nog een laag en daarboven gewone potgrond.
              IMG_20150520_180110.jpgIMG_20150520_180334.jpg
              IMG_20150520_180400.jpg

Last edited by Tjaap; 20 May 2015, 19:02.

Comment

Die bluematic gaat echt heel lekker man! Ziet er echt super nice uit
                Lekker zo doorgaan tjaapie

Comment

leuk soortje dat blauwtje ik ben benieuwd naar jouw eindresultaat!
                  >>> LR2 mini-kweekje<<<

Comment

Hey Tjaapieee hoe gaat t hiero?
                    Al lekker aan het bloeien?

Comment

Comment

Die moeten nog veel langer dan 2 weken joh, bloeien toch pas net?

Comment

zal inderdaad eerder 4 a 5 weken langer zijn!
                          >>> LR2 mini-kweekje<<<

Comment

@Hypnotized & Methos, jullie hebben uiteraard gelijk, heb wat misrekend, heb er ook de ballen verstand van hoor
                            Tijdje terug hier wel het een en ander zitten lezen over de trichomen en ga even een loep opsnorren van de week, dan kan ik het een beetje bekijken.
                            Ga het eraf halen als die er milky tot een groot deel amber verkleurd zijn, als ik het goed heb. Best kans dat ik eerst nog even de panelen hier moet induiken.

Dan pauzeert Tjaap eventjes en neemt een flinke hijs van een stickie met een heerlijke biologische haze met dank aan de buurman om de hoek.

Hier het spul in de volle grond, stond eerst onder het kasje, inmiddels niet meer.
                            Hier de BubbleKush die op 5 april gezaaid is, beetje raar ding geworden, laat hem gewoon doorgroeien maar zal weinig worden natuurlijk.

IMG_20150531_133205.jpgIMG_20150531_133227.jpg

Dan het jonkie Bubble Kush Automatic links, kijk die blaadjes, weer zo'n debieltje. Heb nog een zaadje, wil die eens proberen in pot in het kasje, als de Blauwtomaat klaar is, als die ook niet groeien wil ga ik niet meer verder met dit soortje. Rechts de AutoFrisian Dew, stond wat dicht bij het folie van het kasje eerder, denk dat de gekrulde en vervormde blaadjes daarvan een gevolg zouden kunnen zijn?

IMG_20150531_133248.jpgIMG_20150531_133300.jpg

Dan hierpnder de EasyBud in de volle grond, ook 5 april gezaaid, lijkt prima te gaan na de opkweek in het kasje. Klein plantje (ongeveer 40 cm hoog) met kleine topjes. Maar ruikt goed en ziet er mooi uit, op een enkel lelijk geworden blad aan de onderkant na.
                            IMG_20150531_134452.jpgIMG_20150531_134535.jpg

Ik heb inmiddels het kasje verplaatst, omdat die plantjes eronder de ruimte nodig hebben, zonuren blijft ongeveer gelijk voor de Bluematic verbetert zelfs iets.
                            Ook zij is 5 april gezaaid en inmiddels ongeveer 60 cm lang.
                            Over haar ben ik nog steeds lyrisch overigens, de foto's zeggen genoeg denk ik.

IMG_20150531_134252.jpgIMG_20150531_134327.jpgIMG_20150531_134348.jpg

Tjaap neemt nog een grote hijs en blaast tevreden uit denkend aan zijn blauwtomaatje.

Volgende keer kom ik weer wat sneller met een update hoor!
                            Last edited by Tjaap; 31 May 2015, 14:36.

Comment

Die bleumatic ziet er echt geweldig uit, je kunt inderdaad tevreden zijn tjaap!
                              Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                              Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Comment

Thanks Greennoob! Ben er dan ook errug blij mee!
                                Hoop dat de toppen nog wat verder aandikken de komende weken.

Comment

Bezig...
                                X