Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
de bladeren van plant 1 staan naar de boven gekruld. Ik had gelezen dat dit voorkomt wanneer de plant het te warm heeft, wat hier vrijwel zeker niet het geval is. Moet ik stoppen met voeden? De andere plant is volledig normaal.
Bladeren zijn voor planten wat voor ons zonnecollectoren zijn.
En dat van die wondjes en toprot: Inderdaad.
Plantjes zijn aan de donkere kant, dus je mag best ietsje rustiger aan doen met de voeding.
-- ohja, en niet in de toppen knijpen eh...je beschadigt van alles.
Plantje 1 begint te verkleuren op haar grootste bladeren, de eindspurt is dus begonnen! Ik hoop dat ze wat toppen ontwikkelt, want deze heeft nogal veel blad in de toppen!
Plant 2 ziet er schitterend uit, ze is wat trager maar ik denk dat de toppen er iets beter zullen uitzien...
Ik denk niet dat dit ballen zijn, het zijn precies nieuwe bladscheuten, toppen? Weet iemand wat dit is? is dit normaal? komt voor op de twee planten maar gaat vooral over deze:
lijkt wel een mini-plantje op je top :p Maar denk dat het gewoon nieuwe (gekke) topgroei is ?
En zolang het geen balletjes zijn kan het niet veel kwaad toch ?
Geen zorgen, ziet er goed uit !
Comment