Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower White Widow - Eerste Keer Wiet Verbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower White Widow - Eerste Keer Wiet Verbouwen

Korting op 420shop
    Hallo mensen,

Ik ben compleet onbekend in de kweeksector en het leek me leuk om het zelf eens te proberen, ik heb 5 autoflower white widow zaadjes besteld en deze zijn allemaal ontkiemt! Ik heb ze vervolgens gelijk in grote potten gezet en buiten in de zon gedaan. Ben nu anderhalve week bezig en het gaat volgens mij prima.

Na 1,5 week:

Als jullie enige tips hebben, dat is altijd welkom.

Ik zet ze overdag buiten en savonds haal ik ze weer binnen.

Re: Autoflower White Widow - Eerste Keer Wiet Verbouwen

Dag bangbros,

ik heb toevallig ook deze avond een kweekverslag aangemaakt en begonnen met 2x WW auto van RQS. Ik hou je topic in de gaten, even uitzoeken, maar volgens mij kan ik abonneren.

Je kan meer grond in je potten doen, tot een centimeter onder de rand. Als het mogelijk is om je plantjes met "kluit" eruit te krijgen tenminste en je de penwortel recht naar beneden kan houden.

Succes!
    Balkon-kweek 2015

Comment

Aarde-crisis ?
      Ik vraag me dan altijd af eh, waarom doe je die potten niet netjes tot het randje vol ?
      Bij de kweekverslagen zie je niemand met halfvolle potten, en als je ze ziet, is er wel een andere kweker die erover zeurt.

Een plantje uit zaad heeft een penwortel, die wil alleen maar recht naar beneden, en liefst zo diep mogelijk.
      Uit die penwortel ontstaat de rest van de wortels, dus hoe langer de penwortel, hoe mooier de pot "bevolkt" wordt door wortels.
      Hoe beter de wortelstructuur, hoe gezonder de plant. enz enz...

Als je ze een stukje van de grond zet zouden ze eventueel ook gewoon buiten kunnen blijven staan.
      Dat scheelt een hoop sjouwwerk elke dag.
      Anyhow, er staan 5 wietplantjes in wording, dusse...succes !
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

lekker buiten laten. Planten houden niet zo op en neer wandelen, anders hadden ze wel voeten!

Comment

Nice! Ik schuif ook aan, ben zelf ook een beginner trouwens...ik zou de planten buiten laten...wilde eerst zelf ook gaan slepen, maar toch maar niet.. dat drukke gedoe.
          Veel succes!

Comment

Leuk, ben een week geleden ook begonnen aan m`n eerste kweek. (2x nothern light autoflower) Ga je verslag volgen! Zal ook een eigen verslag beginnen, bij mij zijn de tips ook zeer welkom.
            Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
            Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Comment

Eerste keer altijd leuk, forums lezen beste methodes uitzoeken en natuurlijk voor je kindjes zorgen zodat hun niks overkomt(zo voelde het voor mij althans).
              Als je de planten dan buiten laat zou ik wel oppassen met het weer, dit aangezien er nog kans is op nachtvorst(eisheiligen) en je wil de kleintjes natuurlijk niet dood laten vriezen.

Ziet er allemaal goed uit, zou zeggen ga zo door en veel plezier.

Comment

Bezig...
              X