Re: Balkon kweek 2015 - start met 2x WW-auto van RQS in pot
Hey appeljuice,
bedankt. Ik heb je verslag nog eens bekeken. Ben benieuwd hoe het groeiverloop bij jou zal zijn. Jij hebt de WW in de volle grond gezet, dus ben benieuwd of die van jou het langer uithoudt zonder gele bladeren.
Groet!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hey Flintstoned,
erg bedankt voor de informatie, het is precies zoals je stelt.
Bij WW#2
- alle bladeren aan de hoofdstam zijn geel (helft verdort)
- vervolgens zijn (alle) bladeren aan de zijtakken vergeeld.
- het topblad is nog mooi donkergroen.
Bij de WW#1
- Bijna alle bladeren aan de hoofdstam zijn geel (kwart verdort)
- vervolgens zijn een aantal bladeren aan de zijtakken vergeeld.
- er is nog nieuwe bloemvorming
Voeding heeft zo goed als niks geholpen, dus ik hou het dan bij water. Ook minder kans op verstoring van de grond en verbranding van de wortels.
Naast dat er weinig fotosynthese plaatsvind door het weggevallen blad, krijgen de planten ook maar vanaf zonsopgang tot 14:00 directe zon. De tijd van het jaar is dan weer een voordeel, want de zon is nu best sterk.
We zullen zien, een graftak is natuurlijk ook gevoeliger voor schimmels, OP HOOP VAN ZEGEN
Groet!
Hey appeljuice,
bedankt. Ik heb je verslag nog eens bekeken. Ben benieuwd hoe het groeiverloop bij jou zal zijn. Jij hebt de WW in de volle grond gezet, dus ben benieuwd of die van jou het langer uithoudt zonder gele bladeren.
Groet!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hey Flintstoned,
erg bedankt voor de informatie, het is precies zoals je stelt.
Bij WW#2
- alle bladeren aan de hoofdstam zijn geel (helft verdort)
- vervolgens zijn (alle) bladeren aan de zijtakken vergeeld.
Bij de WW#1
- Bijna alle bladeren aan de hoofdstam zijn geel (kwart verdort)
- vervolgens zijn een aantal bladeren aan de zijtakken vergeeld.
- er is nog nieuwe bloemvorming
Voeding heeft zo goed als niks geholpen, dus ik hou het dan bij water. Ook minder kans op verstoring van de grond en verbranding van de wortels.
Naast dat er weinig fotosynthese plaatsvind door het weggevallen blad, krijgen de planten ook maar vanaf zonsopgang tot 14:00 directe zon. De tijd van het jaar is dan weer een voordeel, want de zon is nu best sterk.
We zullen zien, een graftak is natuurlijk ook gevoeliger voor schimmels, OP HOOP VAN ZEGEN
Groet!
Comment