Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diamond girl - kweekverslag 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Diamond girl - kweekverslag 2015

Nieuwe update:

1 plantje heeft gele vlekjes op het blad wat zou dat kunnen zijn? de andere 4 gaan tot nu toe nog heel goed ik ben ook van plan om hydro korrels te halen en thnks voor de tip over slakken.

Maar ik heb het even nagevraagd over de volle grond kwa cement zand/ zee zand, maar het zou kunnen ik heb 50 liter All mix een halve zak Light mix en de rest arme grond goed gemengd met elkaar en een gat gemaakt waar de plant in moet komen.
    is dit nu een ramp ik denk dat die dan wel zou groeien alleen dat die het in de bloei heel moeilijk gaat krijgen omdat het Witte zand nog best wel diep zat 70/80cm.. We zien het wel we gaan het gewoon proberen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Komt wel goed met die grond.

Haal de plantjes 's middags uit de zon.

Afharden.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hoi! ik ben ook bezig met een kweekje diamond girl, wel heb ondervind ik enige bladproblemen... iemand advies, ik denk overbewatering???P1010200.jpg

Comment

Ik weet niet wat het is, bekijk even de bladprobleem oplosser en post daar je probleem, niet in andermans kweekverslag...

Comment

ze staan nog in groei ( 3 weken) en nog wat klein vind ik ...P1010201.jpg

Comment

Last edited by AnymouseTapatalk; 27 May 2015, 23:04.

Comment

Die laatste heeft een virusje lijkt wel. Groeit ze wel overheen.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik denk teveel water of wortel stimulator
                  Last edited by AnymouseTapatalk; 27 May 2015, 23:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thib25 View Post
                    ze staan nog in groei ( 3 weken) en nog wat klein vind ik ...[ATTACH=CONFIG]264099[/ATTACH]
                    Maakt u eigen topic. En kaap niet een ander het zijne.
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ze laten al wortels zien aan de onderkant dus ik wil ze over potten in speciekuipe/volle grond maar als ik zo het weer zie weet ik niet of het verstandig is om ze nu al buiten te zetten ook omdat me plantjes nogal slecht tegen de harde windstoten kunnen die hier nog zijn in deze omgeving dit is het voor aankomende week

Comment

Gewoon buiten zetten... het was beter geweest als je meteen buiten gestart was dan waren de planten er aan gewend.
                        Die van mij staan al van het begin buiten. Tot nu toe nog geen problemen gehad

Comment

ik heb ze gister overgepot 3 in specie kuip, 1 in de volle grond wat vinden jullie ervan?

Comment

Water wat verder van de stam geven. In wat voor aarde staan ze? En alst kan haal die stokken weg...

Comment

dan waaien me plantjes om...[emoji17] ik kan het proberen ik heb ook eerst Bamb-stok erin gedaan en toen pas het plantje kan het kwaad? Ze staan in All mix

Comment

Dat is nu het nadeel van binnen voor groeien. Binnen is er geen wind en zodra je ze buiten zet kunnen ze het niet verdragen omdat ze stam nog niet stek genoeg is.. ik zal de stokken toch weg halen en op een plekje zetten waar niet te veel wind is en dan het even aanzien

Comment

Bezig...
                                X