Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja ze zwommen in een glas water en dat weer in een propogator. Temp was rond de 20 graden. AutoMazar's lagen een jaar in de koelkast. Minder kiem kracht gekregen denk ik.
Heb ze maar allemaal in hun huisje geduwd. Hoe snel kwamen ze bij jou boven Hypnotized?
Ik heb gemaild. Reactie terug gekregen om foto's van de kapotte zaad en de verpakking. Logisch natuurlijk want anders zou iedereen wat roepen en proberen te claimen. Omdat ik vrij boos was heb ik het kapotte zaadje weggegooid zonder daarbij stil te staan. De verpakking heb ik nog in mijn prullenbak liggen. Zaadje niet meer gevonden...
Gevraagd of de verpakking ook voldoende zou zijn. Ik ga daar niet van uit
Ze zijn vanmorgen allemaal boven gekomen. Waarvan The Church iets langer zijn dan de AutoMazar's. Heb de potten bijgevuld tot de rand/lob blaadjes.
De 2 AutoMazar's
De 3 Churches
In de ochtend zet ik ze in de serre en ze lijken dit heerlijk te vinden. In de avond zet ik ze weer binnen voor het raam omdat het toch vrij koud is in de nacht. Als ze wat groter zijn blijven ze buiten staan want dan zal het weer ook een stuk beter zijn
Vandaag hebben ze wegens het koude en bewolkte weer binnen achter het raam gestaan. Binnen no time strekken ze als een gek. Vooral The Church laat dit goed merken. Helaas heb ik geen lamp of iets dergelijks om ze kort te houden.. Hoop op beter weer want wil niet dat ze veel verder gaan strekken. Iemand die een tip heeft om dit tegen te gaan? Of zeggen jullie gewoon buiten in de tomaten serre zetten met de openingen dicht? Komende dagen zal het hooguit 16 tot 17 graden zijn in de serre. Denk niet dat ze dit prettig zullen vinden.
Comment