Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gisteren hebben de 30L AutoMazars 2L water gekregen na 3/4 dagen. De 65L Church's 4L water.
Dit hebben ze altijd gewaardeerd tot en met vanmorgen...
AutoMazar..
[ATTACH=CONFIG]269818[/ATTACH]
AutoMazar
[ATTACH=CONFIG]269819[/ATTACH]
Church
[ATTACH=CONFIG]269820[/ATTACH]
AutoMazar Blad
[ATTACH=CONFIG]269821[/ATTACH]
Ik verwacht teveel water maargoed dit hebben ze altijd weggezopen.. Moet er wel bij vertellen dat bij het watergeven het water bij de 30L potten er ook redelijk snel weer uit stroomde.
Kans op overleven/herstel aanwezig? Want ze zien er niet meer uit. Church ziet er enigzins nog een beetje uit.
Ik zou ze juist wel water geven. die zijn aan het verwelken. Pot in gedroogd aarde verliest vochtvasthoudend vermogen en die 4 liter gingen er onder zo wer uur. Ik zou die een voetbadje geven.
Ik dacht dat dat zo was als de steeltjes afhingen flint ?
Voelt de aarde nat of droog Hulk ? Als het droog voelt
zou ik maar proberen wat Flint zegt, kwartiertje in voetbad zetten.
Dan zie je het gauw genoeg of ze drinken of niet.
Stelen van het fanblad hangen ook geheel slap he. Bij te nat staan gaat je blad bol naar onder staan en wordt het groen geliger. De bladsteel verslapt echter niet zo extreem. bij verwelken gaat het blad ook niet bol staan maar hangt er slap bij, het verwelkt immers, verliest turgor.
Hier zien we naar mijn mening een plant die in uitgedroogde aarde staat en er 4 liter langs de potrand is gefloeperd maar hiervan niks kan drinken, ze verwelkt.
Nee het is er alleen maar slechter op geworden. Het feestje van Hulk is voorbij. En het ging allemaal zo lekker......
Dinsdag ochtend stikstof (N) korrels gekregen van pokon ( halve eetlepel per plant ). Ik denk dat dit de boosdoener is. Normaal zou je zeggen dat dit probleem niet in 1 keer op komt dagen maar ontwikkeld in een aantal dagen. Dinsdag avond ook niets aan de hand maar woensdag ochtend was het ellende... Ze hebben het voorheen stuk voor stuk altijd goed gereageerd op water afgiftes maar nu niet in 1 dag tijd. Dus ik betwijfel of het wel aan "te weinig of te veel water" lag. Dit heb ik werkelijk waar nog nooit meegemaakt... Snap er geen fuck van..
Damn Hulk,
Zou er ook gifgroen van worden, heb je dat wel eens vaker gedaan die halve eetlepel pokon?
Ze zien er niet allemaal zo slecht uit, misschien trekt er zich nog eentje of twee er doorheen.
Nee dat was de 1e keer dat ik pokon (N) korrels heb gegeven.. en heb juist enorm weinig korrels gepakt.. Wil het niet afschuiven op Pokon maar ik kan me niets anders bedenken..
Comment