Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Daar zijn we weer amigos . Een baby Church die redelijk aan het genieten is van de volle grond. Ik verwacht er niet heel veel van aangezien we al in augustus zitten. Maar laten we hopen dat ik er toch nog iets van af kan halen
Had geen AutoFlower zaadjes meer anders had ik die i.p.v. een Church in de volle grond geduwd.
We zijn weer een week verder. Ze groeit lekker door en geniet van het zonnetje! 5 vingers komen er al aan! Hoop dat ze net zoals haar voorgangers 9 vingers gaat krijgen
Hier weer wat foto's van The Church. Ze begint lekker te groeien. Kleur oogt ook erg mooi. Hier en daar wat aangevreten maar daar doen we niet veel aan
Ze krijgt 1 keer per week wortelstimulator met alga grow. Rest van de dagen krijgt ze alleen water wanneer ze nodig heeft.
Hier mijn seniorita die lekker groeit. Ze begint nu echt vaart te maken qua groei
Nog steeds lekker groen, en eerste 9 vingers komen eraan . Nog steeds 1 keer per week Power Roots met Alga Grow. Overige dagen lekker regen of kraanwater.
We zitten al op dag 42 en ze gaat vrij hard. Ze heeft deze week geen voeding gekregen. Elke dag was er wel regen dus heeft ze eens lekker "schoon" water gekregen. Als ik goed geteld heb zie ik dat er 11 vingers in ontwikkeling zijn . Maar goed ik blijf sceptisch en verwacht er niet veel van omdat het gewoon erg laat in het jaar is
Comment