Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Aardige struiken idd. Volgens mij niet mega hoog. Dat moet ik ook hebben, alleen mijn planten staan te dicht bij elkaar om flink de breedte in te gaan denk ik. Staan ze bij jou ook in het zicht in die groentetuin?
Staan helemaal uit zicht, hooguit een of twee buurman/vrouw die het kan zien. Maar dan moeten ze helemaaal naar achteren lopen.. Vind het nogal spannend als ze dadelijk gaan ruiken. Maak me meer zorgen over mijn tweede guerilla plekje. Daar heb ik vijf planten in een gat staan. Wist dat dat niet slim was, weet niet zo goed of ik daar iets aan ga doen. Denk dat ik na de hittegolf met me scheppie die plant aan het uitgraven ben. Zit er dik in.. Kansen wat meer spreiden. Maar wellicht iets voor de volgende keer om rekening mee te houden. Die van mij staan ook nog niet zo lang in de grond en zijn ook nog aan het reveggen dus dat blijft wel een experiment zal ik maar zeggen.
Comment