Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Bedankt voor de tip, gras... ik ga denk cacao doppen gebruiken. Zelfde effect, en slakken schijnen er niet van te houden. Gaa het wel pas na een paar regen buien doen want ik heb net twee handjes culterra mestkorrels (NPK=10+4+6) gestrooit. En ook wat slakkenkorrels om tot die tijd de planten te beschermen. Oja en heb ook een paar stokjes van 1.2m erbij gezet....
je kunt ook een gat in de grond maken van zeker een meter diep en zet je daar een pvc pijp in, als afvoer
Idd een slimme... maar ik denk dat ik het erop gok. Vergeten te vertellen.... Pal ernaast staan lage appelbomen, en 5 meter verderop een grote struik. Ik denk dat het water vanzelf wel wegloopt, en anders toch maar een afvoer volgend seizoen
... ik ga denk cacao doppen gebruiken. Zelfde effect, en slakken schijnen er niet van te houden. Gaa het wel pas na een paar regen buien doen want ik heb net twee handjes culterra mestkorrels (NPK=10+4+6) gestrooit. En ook wat slakkenkorrels om tot die tijd de planten te beschermen. Oja en heb ook een paar stokjes van 1.2m erbij gezet....
Het is dat jij begon over een bodembedekker zie het eigenlijk niet vaak in andere kweekverslagen.. en die korrels geen idee of het goed is. Ik weet alleen dat N in de groeifase goed is, en K in de bloei ;p
Vannochtend bij de spot geweest en het was een groot slakkenkerkhof, gelukkig hebben de slakkenkorrels hun werk goed gedaan. Was er toch niet gerust op, heb dus kopertape gehaald.. Zie hier het resultaat:
Comment