hey medegrowers
ben hier nieuw op het forum
maar ben namelijk al en 3 jaar aan het kweken heb al binekweekjes gehad maar vond 35 g voor 1 plant echt wel te weinig dus ben ik overgestapt op buiten kweken.
mijn plant na ong 2 maand is al en schoon plant geworden en dan heeft hij nog tot september te gaan
nu mijn vraag was ook waar moet ik buiten echt op kijken enzo ?
had haar eerst in pot van 11 l gestoken met potgrond en hydro korels maar heb deze vandaag nog eens overgepot naar en 25 of 30 l pot dat hij lekker kan groeien
ik gebruik het ganse kweek product gamma van canna
zal hier ook wat fotos posten
heb hier nu al en grote stek van special queen
dan staan er nog 2 special queen in klein aarde potje nog 1 special kush dan nog 1 power flower en 1 skunk n1 automatic dat ik niet alle planten te samen moet af doen maar dat er tog altijd en paar weekjes tussen zit
ook heb ik en afdak gemaakt voor als het regent met doorzichtig plastik voor toprot enzo niet voor te hebben
geef jullie menen aub daar help je mij al goed mee
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
dit is het afdak dat ik hem onder zet met slecht weer 2.20 hoog 1 op 1 breed
ben hier nieuw op het forum
maar ben namelijk al en 3 jaar aan het kweken heb al binekweekjes gehad maar vond 35 g voor 1 plant echt wel te weinig dus ben ik overgestapt op buiten kweken.
mijn plant na ong 2 maand is al en schoon plant geworden en dan heeft hij nog tot september te gaan
nu mijn vraag was ook waar moet ik buiten echt op kijken enzo ?
had haar eerst in pot van 11 l gestoken met potgrond en hydro korels maar heb deze vandaag nog eens overgepot naar en 25 of 30 l pot dat hij lekker kan groeien
ik gebruik het ganse kweek product gamma van canna
zal hier ook wat fotos posten
heb hier nu al en grote stek van special queen
dan staan er nog 2 special queen in klein aarde potje nog 1 special kush dan nog 1 power flower en 1 skunk n1 automatic dat ik niet alle planten te samen moet af doen maar dat er tog altijd en paar weekjes tussen zit
ook heb ik en afdak gemaakt voor als het regent met doorzichtig plastik voor toprot enzo niet voor te hebben
geef jullie menen aub daar help je mij al goed mee
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
dit is het afdak dat ik hem onder zet met slecht weer 2.20 hoog 1 op 1 breed
Comment