Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plantjesi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

Buiten heb je altijd beestjes, dan kun je spuiten tot je plantje erbij neervalt.
    Bovendien moet je goed bekijken wat je spuit, en hoe lang het in de plant blijft en of het eindproduct dan ook nog wel te roken is.
    Een gewone duizendpoot is niet schadelijk, eerder nuttig.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

Hey qnq
      Had gelezen op internet dat en wortelduizendpoot de kapote wortels eet maar als deze op zijn aan nieuw wortels eet en dat dat minder opbrengst kan leveren het is maar in 1 pot en kleintje denk deze zijn wortels proper te maken en in nieuwe grond steken.
      Jij zou geen pesticide gebruiken ?
      Mss van die korels dat wormen en slaken en kevers weg haalt gaat niet schadelijk zijn he ?
      Ik ben gewoon van principe wat ik hier in belgie koop weet ik ook nooit wat er over gespoten is maar ben er wel goed high van :p
      greets ganjas
      buitenkweek 2015

Comment

Blad problemen
        Iemand dat weet van wat dit komt ?
        En zie soms en 2 a 3 fruit vliegjes aan mijn plant doe ze dan wel dood maar is dit erg ?
        Begin ze vanaf nu ook enkel van vanonder water te geven dat de boven laag droog blijft
        greets ganjas 20150603_153640.jpg20150603_153653.jpg20150603_153715.jpg20150603_153729.jpg20150601_183047.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Insecticide check
        Ben al die rot beesten moe.
        gebruik dit enkel 2 maal max in de groei.
        Als ik in bloei periode problemen heb gebruik ik lookwater of de bio versi van compo
        greets ganjss20150603_165134.jpg
        buitenkweek 2015

Comment

mmmh blaadjes zien er inderdaad uit alsof er iets aan de hand is maar ik zou niet weten wat.
          Kijk wel uit dat je zeker weet dat die insecticidemeuk niet in je toppen komt want straks verpest je je wiet.

En hoe gaat het met je gehandicapte kindje ?
          - Kweekverslag 2015

Praten tegen je plant helpt!

Comment

Hey tsjonko
            Ik ga dit enkel in de groei periode max 2 maal over spuiten
            tijdens de bloei niets meer enkel van die korrels tegen slakken enzo.
            zijn veel mensen dat er tegen zijn maar ik vind persoonlijk liever de plant optimaal laten groeien zonder nare beestjes heb de grote vandaag ingespoten de andere stekjes nog niet omdat daar niets te zien is.
            Met het gehandikapt schepsel blijft klein denk als ze niet goed meer groeid de komende weken zet ik ze ergens in en bos laat ik haar groeien en ga ik wel eens kijken dat en goede plaats is voor volgend jaar.
            greets ganjas
            buitenkweek 2015

Comment

Vanaf de foto's ziet die beer van een plant er hartstikke gezond uit, in verhouding een paar gaatjes maar. Zou eerder voorzorgmaatregelen nemen op het groter worden van de plant en haar vast in die grote kuip zetten. Succes
              Balkon-kweek 2015

Comment

Hey ppmbuzzi
                Ik ga haar in deze pot van 30 l laten staan.
                ik ga er mss 1 kleintje ga ik in 62l zetten.
                Ze is nu 1 meter hoog en 90 cm breed ze mag niet boven de 2 m komen voor buren :p heb er nog 4 kleintjes aan laten groeien dus als ik en 700 g heb van mijn teeltje ben ik supper blij dat ik gans jaar toe kom .
                Maar met 300 kom ik ook nog toe maar extra is altijd mooi voor mijn broekzak :p
                Heb de grote ingespoten en er zijn geen beestjes meer te vinden
                Hoop dat het goed lukt mss dat ik ook en serre ga aanschaffen in mijn volgende woonst.
                Greets ganjas
                buitenkweek 2015

Comment

In een kleinere pot blijft de plant wel kleiner zeggen ze, maar hij is nu al zo groot en moet nog een tijd voordat de plant gaat bloeien. Als de plant niet meer groter wordt door gebrek aan ruimte en voedingstoffen, dan zal die ook zwakker worden en dan moeten er nog toppen gemaakt worden ook. Vandaar mijn gedachte om toch een grotere pot te pakken. Er zijn ook andere manieren om de plant lager te houden, sroggen bijvoorbeeld, wordt wel een relatief hoge srog.

Groet!
                  Balkon-kweek 2015

Comment

Hey
                    Momenteel zitten de wortels nog niet tot tegen de pot kan aan zijkanten nog grond weg hallen en mijn plantjes krijgen voeding van canna enkel de boost heb ik niet.
                    Als de wortels tegen de pot wand zitten voor dat ze gaat bloeien zet ik ze gewoon in volle grond maar had liefst in potten gehouden dat als regent in bloei periode dat ik ze binne in schuur kan zetten.
                    En als het paar dagen slecht weer is kan ik er ook geen hps voor die dagen boven hangen heb ik tot nu nog niet hoeven doen.
                    Kweek jij ook buiten ? Dan kom ik eens bij jou kijken
                    Greets ganjas
                    buitenkweek 2015

Comment

Toch voeding erbij, dat scheelt wel. Ik had even je verslag gescand, maar heb er blijkbaar overheen gelezen.

Ik kweek ook buiten, op een klein balkonnetje, dus leuk als je eens langskomt.
                      Balkon-kweek 2015

Comment

Is niets hoor
                        Zonder voeding zou ik niet aan en plant beginnen ik gebruik canna.
                        En kom zeker eens langs
                        Greets ganjas
                        buitenkweek 2015

Comment

Hier nog wat fototjes van mijn meiden
                          20150607_083743.jpg20150607_083724.jpg20150607_083548.jpg20150607_083620.jpg20150607_083703.jpg
                          buitenkweek 2015

Comment

Staan er nogsteeds mooi bij hoor .

Hoe duur is die voeding die je erbii doet eigenlijk ?
                            - Kweekverslag 2015

Comment

Hey tsjonko
                              Is voeding van canna ong voor de terre vega terre flores rhizo wortelstimulator cannazym pk13/14 ong en 90 a 100 euro maar doe hier wel 20 tot 30 planten mee tot oogst enkel de wortelstimulator ga maar nog 10 plantjes mee gaan.
                              Geef ook geen lichte voeding dat canna aanbeveelt maar doe er de helft meer bij dan dat zij aanbevellen.
                              En als ik beestjes tegen kom en het word voor mij te erg spuit ik die pesticide in de bloei periode gebruik ik niets van pesticide.
                              In juli verhuis ik daar heb ik geen last van buren omheining is hoog genoeg en niet doorzichtig.
                              Is het slim als ik en golfplaten pergole maak van en 6 vierkante meter voor de plantjes er onder te zetten voor regen tegen te gaan en aan zijkant afspaning draad.
                              Imdat ik ook eind deze maand begin met werken en dan kan ik ze niet om de paar uur controlleren.
                              Ik hoop 1 ding lekker oogstje waar ik jaartje van kan roken
                              Greets ganjas

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

20150607_083717.jpg nog en fototje van stekje met grote op achtergrond
                              20150607_141146.jpg
                              Hier nog wat rookwaar amnezia haze white whidow en nog wat van lemon haze. :p
                              buitenkweek 2015

Comment

Jeuutje. Dat is veel rookwaar [emoji7] .
                                En wat je zegt over voeding.. dat vind ik net het probleem, 90 euro.. ben een arme student dan zou een rib uit mn lijf zijn haha, denk dat ik het toch maar gewoon natural doe .
                                Nogsteeds jaloers op die special queen van je haha
                                - Kweekverslag 2015

Comment

Bezig...
                                X