Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plantjesi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

Je moet buitenkweek 2015 selecteren. En dan pp dat wereldbolletje en daar je url invoeren. Tenminste. Als ik die tekst selecteer en dan t wereldbolletje dan krijg ik ander venster waar ik de url kan invoeren. Weet niet of jij dst ook hebt ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
    - Kweekverslag 2015

Praten tegen je plant helpt!

Comment

Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

hey goeiemorgend
      THANKS het is mij gelukt na 2 dagen zitten proberen
      nu dan maar eens verder met het verslagje werken.
      ik zal om 2 a 3 dagen foto,s posten.
      had ik geweten dat het hier zo tof was had ik me vorig jaar beter al en verslagje geemaakt.
      greets ganjas

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hier nog wat foto.s van de grootste special queen
      20150609_135256.jpg20150610_104246.jpg20150610_104246.jpg20150610_104313.jpg20150610_104320(0).jpg
      buitenkweek 2015

Comment

Well done Ganjas ik heb er ook weer wat van geleerd. Je kunt dus een tekst selecteren en dan op de wereldbol drukken en linkje invoeren. Ik zat de hele tijd met BBcodes te kloten. Laat de zon maar schijnen!

Hoe heb je in je handtekening die lijn onder de link naar je verslag weg gekregen?
        Balkon-kweek 2015

Comment

Hey ppmbuzie
          Had gewoon buitenkweek 2015 en in kleurtje gezet dan geselecteert en op dat wereldbolletje geklikt en het was geklaart
          Bij jou staat ook geen streep meer onder ?
          Greets ganjas
          buitenkweek 2015

Comment

ferm plant nu al
            meet zelf maar hoeveel centimeters ze groeit na een zonnige dag
            en dat dit nog minstens maand doorgaat
            dus die gaat dan dubbel zo groot worden

wel prachtig dat die nu al zo bijna zo breed als groot is

doordat je aardig wat fanleaves verwijderd hebt, zal de groei ook wel wat minder geworden zijn
            hoe breder de plant hoe sneller de binnenste bladeren zonder licht vallen en gewoon afsterven

en niet spuiten buiten , je ziet zelf toch hoe gezond ze erop staat
            beetje vraat kan geen kwaad en dat heeft ze zelfs niet

die grote zou het pound kunnen halen in goede conditie
            en dat is eigenlijk al meer dan genoeg wiet of niet
            maar die eerst vooropgestelde 300-350 gram moet ze toch halen lijkt me

als je ze kunt houden

je zorgt er iets teveel voor
            gewoon die plant beetje haar plan laten trekken, die weet wel wat ze doet
            en beschermen wanneer nodig
            Last edited by member16666; 29 June 2015, 05:10. Reden: inhoud verwijderd

Comment

Hey b2n
              Leuk je hier te mogen zien
              Wat je mij zegt stelt mij zeer gerust maar als ze in bloei gaat moet ik regen en wind tog tegen gaan voor kleine topen te voorkomen heb ik gelezen op forum ?
              En heb echt niet graag beestjes op men weed is voor zelf te roken als ik oogst tog 3 verschillende soortjes l.
              vanboven op plant heeft ze nu trug 6 grote leavs en maakt er nog aan eind dees maand verhuizen naar nieuw woonst dat word geen probleem.
              Ik heb enkel geen boost voor bloei is dit noodzakelijk ? Of niet voor hoger en lekkerder opbrengst ?
              Heb vandaag ook precies en verband plekje ofzo gevonden kan dit kwaad ? If komt dit door voeding ofzo ?
              En nu dat ik eind van maand begin werken staat mijn vriendin wat in voor verder opgroeien maar weet hoeveel water mijn vriendin elke dag moet geven :p 20150611_085029.jpg
              Greets ganjas
              buitenkweek 2015

Comment

Last edited by member16666; 29 June 2015, 05:12. Reden: spelling en inhoud verwijderd

Comment

Leuk dan ge ik gewoon geen boost geven in bloei enkel bloei voeding van canna.
                  Hoop echt op en mooi oogstje de grootste plant is en special queen #1 50%sativa 50%indica
                  Dan staan er nog 2 special queen kleintjes.
                  Staat nog 1 special kush deze is wel meeste indica en dat zie ik ook aan de breede bladeren sativa hebben er smaller.
                  hoop dat die plekken niet verder gaan geef ze altijd 1.3 l onder in vak en 20 cl aan zijkant van pot.
                  zal fotos van zaden pakjes uploaden.
                  Greets ganjas

20150604_194218.jpg
                  buitenkweek 2015

Comment

Ik ben echt verliefd op je special queen haha
                    - Kweekverslag 2015

Comment

Tsjonko zie men meid ook graag
                      Steek er genoeg liefde in
                      Thopen dat ze nu ook in de bloei haar liefde laat zien aan mij
                      En mijn andere 3 gezonde meiden zie ik ook nog steeds graag groeien maar zit met die 1 verekte mongool er tussen :p ik upload wat fotos vind dat ze er echt lelijk uit ziet en blijft achter op ander in groei.
                      en 1 zijkant waar blaaderen uit groeien zijn raar :p
                      20150612_111014.jpg20150612_111032.jpg20150612_111046.jpg

Hier staat het mingooltje b8j de andere 3 laatste zaailingen de special kush herken je goed door de veel breeder vladeren.
                      20150611_172728.jpg20150611_172722.jpg20150611_172718.jpg
                      Greets ganjas
                      buitenkweek 2015

Comment

Ze blijft inderdaad achter maar zo sneu is ze ook nog weer niet haha, moet je eens mijn kweekverslag van vorig jaar bekijken.. toen had ik alleen maar downies

- Kweekverslag 2015

Comment

oei xs dat is tegenvaller.
                          Ik overweeg om deze achterblijver enkel nog meet water te geven of ergens in vole grond planten in tuin van die krijg ik nooit ni zo veel als van mijn gezonde plantjes.
                          If nog even wachten ?
                          Denk dat het zal blijven verder gaan dat raar blad dit is en power flower van rqs had dit gratis gehad bij bestelling maar zal deze ook nooit zelf bestellen heb dit niet bij special kush of special queen.
                          greets ganjas
                          20150612_112141.jpg20150612_112201.jpg20150612_112208.jpg20150612_112215.jpg20150612_112228.jpg

En kan iemand mij zeggen wat ik van smaak mag verwachten van special queen iemand al eens kweekje met gedaan ?
                          buitenkweek 2015

Comment

Heb vandaag op mongooltje en puep klein wit spinetje gevonden is dit spint ?
                            Heb nu men 4 kleintjes ook ingespoten met insecticide.
                            Is dit voldoende ? Of dood dat het spint of vermijd dat het goed genoeg ?
                            Anders als dat niet helpt er tegen wat thee treken van look ?
                            Greets ganjss
                            buitenkweek 2015

Comment

Kan ik en magnesium te kort hebben of is dit normaal ? Somige bladeren hebben precies verbrand plekje of uitgedroogt plekjes 3 a 4 aan onderkant oude bladeren en de binbneste bladeren dat geen goed licht krijgen worden wat lichter van kleur kan dit magnesium te kort zijn ? 20150613_093136.jpg20150613_093146.jpg
                              Greets
                              buitenkweek 2015

Comment

Kan je op beide punten niet helpen man.. al gekeken bij dat bladproblemen topic ?

- Kweekverslag 2015

Comment

Bezig...
                                X