Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1
Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3
Dankjullie wel, het is ook echt een schatje <3 Ben helemaal verliefd op der hihii
De eerste pistels nu al te zien bij de AutoWhite op +- groeidag 33. Dus 4 weken groei...
Ligt het aan mij of is dit best snel?? 20150619_145527.jpg20150619_145539.jpg
Ohhh ok Bedankt!
Ik had het namelijk nog echt niet verwacht
Wat kan ik nu verwachten qua tijd dat ze helemaal klaar is?
Want ik snap de term voorbloei niet helemaal... Staat ze nu dan echt in de bloei? Of moet ik het anders zien...?
Love,
Wunkie
Life's a bitch and then you die.
So fuck the world and lets get high.
Enorm veel last van bladluis op de skunk.
Gisteren heb ik flink met koud water gesproeid en knoflook in de grond gestopt.
Nu regent het heel hard dus misschien raken ze hier ook knock out van.
Morgen nog even goed inspecteren. Als t niet beter word dan morgen sproeien met spiritus in het water...
Balen
Love,
Wunkie
Ja echt Stemma, zo rot. Ik liep vanavond even naar de super markt en ik rook heerlijke bloemen dus toen wou ik daar 1 bloem van pakken en toen zag ik daar allemaal luizen op zitten :o
Zo vies!
Maar dus ook allemaal lieveheersbeestjes/larven. Dus morgen even snel langs met een bakje om ze er van af te plukken.
En die dan dumpen op de skunk en afwachten.
Als dat niet werkt, dan gooi ik er over 4 dagen alsnog spiritus over heen.
Mag ik ook nog eventjes mijn frustraties uiten over het rot weer de laatste dagen??
Ik heb echt het gevoel alsof de dames veel groter hadden kunnen zijn met een beetje zon, baal er zo van...
Love,
Wunkie
Welkom Shine Leuk dat je volgt!
Update 24-6-2015
Skunk en AutoWhite
Groeidag 39
Purple's
Groeidag 15
Afgelopen week ben ik niet zo dramatisch veel bij de planten wezen kijken. In het mom van: het gaat vanzelf wel goed. Het groeit vanzelf. En als je een paar dagen niet kijkt dan zie je ze groeien...
Hier heb ik best spijt van.
Zoals ik al heb gezegd had ik last van heel veel luis op de skunk. Ik had dit kunnen voorkomen, als ik elke keer was gaan kijken. In het begin haalde ik steeds al 1 of 2 weg dus eigenlijk had ik toen al moeten reageren...
Door al dat bladluis op de nieuwe scheuten krullen alle bladeren om en komt de voeding niet meer tot aan het hoogste blad waardoor zij lijken te verwelken (worden heel hard, papier achtig) en sinds vandaag krijg ik ook roestige plekken. Dit heb ik overigens op alle planten. Ik ben bang voor een virus. Heeft iemand enig idee? Ook groeit het getopte stuk voor geen meter...
Ik heb ze flink met koud water bespoten gisteren en knoflook in de grond gestopt.
Met de spiritus wil ik nog even wachten. Want ondanks dat er nog een paar luizen op zitten, lijken ze nu dood. Je ziet op de foto's: Waar de luizen eerst op de gehele scheut zaten, is het toch een stuk gegroeit en verplaatsen de luizen zich niet.
Morgen voor de zekerheid met een vriendin (ik durf dit namelijk zelf niet ) nog een stuk of 5 lieveheersbeestjes larven vangen uit een struik in de buurt. En die nog op de skunk zetten...
Ik probeer me niet te veel zorgen te maken. Want nu de zon schijnt staat toch het meeste weer fier naar de zon gericht. Maar ik ga dus niet meer een dag overslaan met checken op veranderingen...
AutoWhite:
Hier valt eigenlijk niet zo veel over te melden, zij heeft geen last van luis, maar heeft dus wel die rare plekjes in het blad. Bijna over de gehele plant.
Begin van de week had ik voorbloei en volgens mij beginnen zich er nu echt beginnende topjes te vormen. Ze luikt ook lekker
En de baby purple's:
1 ga ik dit weekend over potten en de andere krijgt grotere schoenen in een ander huisje.
Ook hier zie je de plekjes zitten... 24-6-2015 (5).jpg24-6-2015 (6).jpg
Speciaal voor Tsjonko nog even overleg gehad met de buurman, en voor jou een fototje geschoten van zijn kush. Buurmans.jpg
En nog voor de liefhebbers, mijn zonnebloemen, die doen het echt fantastisch!
Die groeien zelfs harder dan de wiet ghehe. Zonnebloemen 24-6-2015.jpg
Love,
Wunkie
Bedankt diesel
Heb nog even door monty's bladoplosser gesnuffelt en ik kwam dit tegen,
Dit zou het kunnen zijn denk ik. Probleem is dat ik indd niet veel voeding geven heb omdat het veel geregend heeft afgelopen dagen, maar blijkbaar heeft ze het echt nodig. Vanavond maar flink voeding geven.
Toch vreemd dat ik dit ook bij de kleine purple's heb...
8) scherpomrande geel/bruine vlekken met een bruin randje in het blad. De symptomen komen vaak snel; binnen een tot twee weken zijn de eerste vlekken op de oudere bladeren zichtbaar. De vlekken beginnen meestal als kleine lichtbruine puntjes, die later groter worden. - Na 2 weken komen er steeds meer vlekken op de oudere bladeren, vaak verschijnen de vlekken ook aan de rand van het blad zoals bij een kalium tekort of bij verbrandingsverschijnselen. Toch zijn de verschillen met een kaliumtekort meestal goed te onderscheiden; de vlekken zijn scherp omschreven, en gaan niet alleen maar vanuit de rand uit. Vaak is er binnen een week al een achterstand in groei zichtbaar.
- In sommige gevallen beginnen de groeikelken te krullen en hebben de kelken magere dunne blaadjes, zonder vlekken.
- Langzaam sterven oudere bladeren af, rondom de necrotische vlekken kunnen gelige wolkachtige vlekken ontstaan. Hoe ouder het blad hoe erger de verschijnselen.
- De bloei wordt ook geremd en vertraagd en het aantal pistels blijft ver achter. De toppen groeien niet dicht en blijven klein.
- PistelsStampertjes worden sneller bruin. Calcium tekort
In mijn eerste post kunnen jullie zien welke voeding ik gebruik. Geruilla juice. Ik neem aan dat dit ook calcium bevat?
Love,
Wunkie
Hey Wunks!
Mooie vertakkingjes heeft die AutoWhite.
Leuk dat je ook een ladybug security detail aanneemt
Ik merk bij mij wel dat ze sommige luizen die echt diep verstopt in de nieuwe scheuten zitten gewoon met rust laten.
Daarom geef ik mijn lieveheerslarven af en toe backup met een tandenstokertje, daarmee kom je ook tussen de kleinste scheutjes zonder je plant te beschadigen.
Werkt voor mij heel goed!
Comment