Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3
Bedankt voor de complimenten anansie Fijn om te horen dat je er wat aan hebt! Daar zet in het tenslotte allemaal voor online
Thnx greyvol Ga ik doen (ghehehe)
Gisteren heb ik geprobeerd de hoofdtoppen van de Skunk opnieuw te knakken. Dit is zwaar mislukt :O
20150715_125756.jpg
Dus heb ik ze beide geamputeerd....
Op de kop.jpg
En staan ze nu vrolijk in de keuken... In hoop dat het nog mooie stekjes worden. Gewone koffie mokken met kraan water en silverfolie... (tips??)
20150715_130703.jpgOp de kop.......?
En dit is hoe ze er nu bij staan. Wat volgens mij prima is voor de toekomstige scrog die er aan zit te komen. Dit ga ik doen op het moment dat ze op 2/3 weken bloei zit zodat ik precies weet hoe groot de constructie moet worden...
20150715_130405.jpgop de kop 1.jpg
Love,
Wunkie
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oja,
Ik was gisteren avond nog even bij een vriendin geweest met een blaadje van de Autowhite en heb die onder de microscoop gehad...
20150713_201014.jpg
Nog niks te zien dus gisteren avond heeft ze nog voeding gehad.
Ik ga even uitrekenen via dit verslag hoe lang ze al in de bloei staat nu en dan stop ik na 5 weken met voeding...
En daarna 2 weken spoelen en dan hoop ik dat ze klaar is...
Love,
Wunkie
Bedankt voor de complimenten anansie Fijn om te horen dat je er wat aan hebt! Daar zet in het tenslotte allemaal voor online
Thnx greyvol Ga ik doen (ghehehe)
Gisteren heb ik geprobeerd de hoofdtoppen van de Skunk opnieuw te knakken. Dit is zwaar mislukt :O
20150715_125756.jpg
Dus heb ik ze beide geamputeerd....
Op de kop.jpg
En staan ze nu vrolijk in de keuken... In hoop dat het nog mooie stekjes worden. Gewone koffie mokken met kraan water en silverfolie... (tips??)
20150715_130703.jpgOp de kop.......?
En dit is hoe ze er nu bij staan. Wat volgens mij prima is voor de toekomstige scrog die er aan zit te komen. Dit ga ik doen op het moment dat ze op 2/3 weken bloei zit zodat ik precies weet hoe groot de constructie moet worden...
20150715_130405.jpgop de kop 1.jpg
Love,
Wunkie
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oja,
Ik was gisteren avond nog even bij een vriendin geweest met een blaadje van de Autowhite en heb die onder de microscoop gehad...
20150713_201014.jpg
Nog niks te zien dus gisteren avond heeft ze nog voeding gehad.
Ik ga even uitrekenen via dit verslag hoe lang ze al in de bloei staat nu en dan stop ik na 5 weken met voeding...
En daarna 2 weken spoelen en dan hoop ik dat ze klaar is...
Love,
Wunkie
Comment