Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Nice job !
    Dat is een mooi scrograam geworden, zeker niet te hoog.
    Misschien zelfs te laag, er staat een gewone plant onder toch, die groeit nog wel een week of 6-7-8, minstens.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Mooi raamwerk wunkie! Hoe is het met de zonnebloemen? Heb er zelf 4 staan, de grootste is 2 meter 60 en groeit nog steeds.
      Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
      Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Comment

Die scrog ziet er goed uit wunkie ! Mooi gemaakt ! En over dat drogen.. in een doos met rijst ?? Werkt dat ? Je hangt gewoon je toppen in die doos ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
        - Kweekverslag 2015

Praten tegen je plant helpt!

Comment

Kijk eens aan Tsjonko! :

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Wees een beetje lief voor elkaar.

Comment

IMG_1662[1].jpgZullen we een wedstrijdje doen?

Tsjonko, bedankt Ik zie dat GnB al antwoord gegeven heeft op je vraag. Dat is inderdaad het topic wat ik het idee vandaan heb

De meningen of hij nou te hoog of te laat is zijn verdeeld zie ik... Ik laat m wel gewoon staan. En dan beslis ik het wel op het moment dat ze gaat bloeien..

Love,
            Wunkie.
            Life's a bitch and then you die.
            So fuck the world and lets get high.

Comment

Wunkie, heb hem gisteren ook ff opgemeten. M`n schatting was te hoog, kom uit op 2.45cm.
              Had er 8 staan maar 4 hebben het er niet gehaald.

zonne.jpg
              Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
              Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Comment

Ohh gaaf noob! We zullen wel zien wie er op t eind de grootste heeft, ben benieuwd
                Ik had zo'n zakje van de aldi, zaten er geloof ik 25 ofzo in, allemaal geplant. (3 zaden per kuiltje)
                Nu uiteindelijk ook maar 5...
                lol

Ik zit overigens te twijfelen wat ik nu het beste kan doen....
                De AutoWhite heeft nu al 4 dagen alleen water. Maar de word het vanaf morgen de hele week rot weer. En ik zou er zo de balen van hebben als ik toprot zou krijgen in mn meisje...
                Is het verstandig om haar gewoon binnen te zetten?
                Of kan ik misschien beter een paraplu buiten de pot binden zo dat de droog staat?
                Onder een afdak in de tuin kan eventueel ook nog.

Maar overal is er dus een licht probleem....

Love,
                Wunkie

Comment

Ik schuif m'n stoeltje stevig aan. Zit met hetzelfde probleem!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Wees een beetje lief voor elkaar.

Comment

Ik zou het afdekken wunkie. Paraplu oid moet lukken. Of een doorzichtig zeil ? Dan krijgt ze ook nog licht

Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
                    - Kweekverslag 2015

Praten tegen je plant helpt!

Comment

Thnx Tjonko. Ik heb zo'n poot waar een parasol in kan, zo'n hangende weet je wel... eens kijken of ik daar morgen even wat aan kan knutselen. (vandaag echt even geen zin in ghehe)

Vannacht heeft de AutoWhite binnen gestaan, gelukkig, want jeetje, wat ging het tekeer hier!
                      Nu staat ze buiten vlak voor de deur nog net in de zon. Zodra ik zie dat het regent gaat ze weer naar binnen. Tot nu toe is ze dus nog droog

Update
                      25-7-2015

Skunk
                      Groeidag 67
                      Ik kan elke dag scheuten verplaatsen omdat ze zo mooi groeit. Tegen de tijd dat ze echt in bloei zit zal ik alles vast gaan zetten met van die witte boterhamzakjes dingetjes.
                      25-7-2015 (9).jpg25-7-2015 (10).jpg

AutoWhite
                      Groeidag 64
                      Bloeidag 30
                      Ik lees regelmatig van mensen dat ze de laatste 2 dagen voor de oogst volledig verduisteren. Dit kan ik eventueel doen met een grote container zak. Heeft iemand hier ervaring mee met Auto flowers?
                      25-7-2015 (3).jpg25-7-2015 (6).jpg
                      25-7-2015 (14).jpgSchattige nieuwe topjes helemaal onderaan in de eerste scheut... Dus oogsten moet in 2x gebeuren...

Verkleuring in het blad. Door de luis weet ik niet of dat nu daar door komt, of omdat de voeding op begint te raken...
                      De luis zit niet in de toppen... Houden zo!
                      25-7-2015 (4).jpg25-7-2015 (5).jpg

Purple
                      Groeidag 43
                      Knappert in der eeuwige slaapstand... How come?
                      25-7-2015 (7).jpg25-7-2015 (8).jpg

Zo, dat was em weer. Bye luitjes

Love,
                      Wunkie
                      Attached Files

Comment

Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

Je schone slaapster staat te nat. Vandaar je hangende blad en de erg lichte kruinen (ijzerblokade door zuurstofarme wortel)

Die vlekjes op je bad is zuigschade van de luizen. Dat is dus geen over of ondervoeding en het hersteld niet meer die cellen zijn dood.

Comment

Thnx voor je reactie FlintStoned
                          Ik zal de Purple dan wel even laten voor wat het is.
                          En ik bedoel niet de bruine puntjes als verkleuring, maar het 'vergelen' van het blad. Begint toch een beetje zichtbaar te worden. En volgens mij is dat een teken van enig tekort, toch?
                          Ik weet dat die bruine plekjes van de luizen komen, daar maak ik me ook niet zo druk om.

Ik zit er namelijk juist op te wachten dat het blad geel word. Dat zou volgens mij betekenen dat de voeding uit de grond is en dat ze dan dus ongeveer klaar moet zijn voor de oogst...
                          Denk ik...

Love,
                          Wunkie

Comment

Als je plant te nat staat kunnen er blokkades ontstaan waardoor je wortels de voeding niet op kunnen nemen en er ook geel blad kan ontstaan.
                            Dus in dat geval voorzichtig met bijvoeden, al ben je nu al misschien aan het spoelen
                            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Thnx Stemma, ik zal oppassen met water

Love,
                              Wunkie

Comment

Ik zit er namelijk juist op te wachten dat het blad geel word. Dat zou volgens mij betekenen dat de voeding uit de grond is en dat ze dan dus ongeveer klaar moet zijn voor de oogst...
                                Denk ik...
                                Als ze vanonderop vergeeld is dat doorgaans een stikstoftekort of blokkade een teken dat je medium leeg is en je zult moet gaan voeden. Maar dat zegt natuurlijk niks over de rijpheid van je buds. Hoe snel de voedingsstoffen in je mediumuitgeput raken hangt af van potgrote, bodemleven, Bodem PH, of de grond is voorbemest en waarmee enz. Maar dat staat geheel los van de rijpheid van de plant natuurlijk.

Nu is het wel zo dat planten die op het einde van de afbloei vergelen maar das eerder omdat er dan plantstuurstoffen vrijkomen die de eenjarige plant doen afsterven en omdat we ze dan op enkel water zetten.

Comment

Bezig...
                                X