Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Thnx FlintStoned
    De pot is 20 liter. Verder geen wormen ofzo er in. Ik had gewone potgrond van huis merk. 3 verschillende. Jumbo, BigBazar en tuincentrum. Welke soort in elke pot zit weet ik niet meer. Ik heb geruilla juice gebruikt als groeivoeding(zie foto eerste post) en als bloeivoeding gaf ik Plagron Greensensation icm Plagron royal sugar.
    De Ph heb ik verder nooit gemeten. Ik vind dat een te grote uitgave voor een hobby kweker als ik.
    Als je kijkt naar post 158 op pagina 8 dan kun je een foto zien van de trichomes van 5 dagen geleden.
    Van daar uit besloten niet meer te voeden. Ik wil namelijk geen voeding roken...
    Ik heb vandaag nog gekeken en de trichomes zijn op het moment voornamelijk milky met her en der een enkele licht amber kleurige.
    Ik wil liever meer milky dan amber. Ik streef naar een lekker high wietje, meer dan echt stoned.
    Voor dat ik de oogstijd echt bepaal wil ik er zeker van zijn dat de voeding er uit is. Dus ik zit er echt op te wachten dat het blad geel word, vandaar

Ps,
    Ik zie dat ik 5 sterren heb. Hoe dan, van wie dan? Wat leuk

Love,
    Wunkie
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

Comment

Staat bovenaan aan wunkie: geef waardering
      Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
      Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

Comment

Als je op enkel water zit is het leegtrekken van het blad normaal. Als voor een high effect gaat moet je niet op ambers wachten.

Comment

Dat kan ook dat je plant gewoon geel blad aan maak om dat ze bijna klaar is met der leven enz...... dus nu vol in bloei staat en het gewoon een natuurlijk proces is dat ze
          nu haar grootste bladeren gaat af stoten om haar energie in haar toppen te steken , zorg dat ze droog staat om toprot te voor komen want om moment dat je rot ziet ben je al te laat
          Toprot begin tegen de stam van de plant en tegen dat je het ziet is heel je top al besmet
          God was never on your side..

Comment

Thnx voor de info jongens.

Dat wat ik vreesde is gebeurt. Toprot...
            Eigenlijk wist ik t wel hoor, vrijdag pakte ik al een verdort blaadje uit de top en die viel er zo wat uit. Zo los zat die.
            Zojuist heb ik met 2 sate prikkers de top iets uit elkaar gehaald en toen zag ik het echt. Rot!! Oh wat baal ik er van.
            20150726_104920.jpg
            Dus vervolgens de top vast gepakt met een zakje en vervolgens met een afgewassen schaar voorzichtig de stengel door geknipt.
            Ik heb ruim om de rot geknipt en uiteindelijk viel het best nog mee...
            20150726_105637.jpg20150726_110420.jpg

En dit is hoe ze er nu bij staat...
            20150726_105708.jpg
            Nu hopen dat meer rot mij bespaard mag blijven...

Note to self:
            -Andere schaar kopen want ik wil niet m'n keuken schaar vernaggelen met het echte oogstwerk straks.
            -Handschoentjes aanschaffen.

Jeetje wat een plakkerige bende zeg haahaha!!!

Love,
            Wunkie
            Attached Files

Comment

AH jammer,

Had je maar meteen gehandeld bij dat loskomende blaadje. Les voor de volgende keer.

Comment

3-7-2015 (14).jpg
                Had t al een poosje in huis maar dit is de eerste x dat ik gespoten heb...

Nu fingers crossed op dat het helpt...

Laat de zon maar gauw weer komen

Love,
                Wunkie

Comment

Ha Wunkie,

Heb diezelfde flacons ook, staat achterop werkzame stof natuurlijke vetzuren.
                  En het ruikt ook naar vet als je ermee gespoten hebt .
                  Goed gebruiken tot het van de plant afdruipt en ook onderkant blad en stam.
                  Gewoon proberen kan geen kwaad en herhalen om de aantal dagen.
                  Anders zou je wat anders kunnen proberen als het niet helpt.

Jammer van de schimmel in je top.
                  Laatste loodjes wegen het zwaarst dan, je bent er bijna nog even volhouden .

Plezier met de andere planten .

Hippie .
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Met vet of melkzuren rem je het ontkiemen van de spoor van de schimmel maar dat is dus meer preventief dan curatief. Denk niet dat botrytis er zich veel van aantrekt eenmaal pluis in je top. Voor meeldauw in te dammen denk ik wel geschikt.

Comment

Dus je hebt dat spul op de toppen gespoten?
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wunkie View Post
                        purple al compleet verwoest door luis en ook op alle nieuwe scheuten zaten er weer ruim een handje vol per scheut.
                        Wilde geen achterstand oplopen dus vandaar.
                        Dit is was ik heb gespoten:
                        [ATTACH=CONFIG]272143[/ATTACH]
                        Had t al een poosje in huis maar dit is de eerste x dat ik gespoten heb...

Nu fingers crossed op dat het helpt...

Laat de zon maar gauw weer komen

Love,
                        Wunkie
                        Hihi ik gaat dat toch niet op een bloeiende plant spuiten

Indd hips, heb nu vooral op de onderkant van het blad en de nieuwe scheuten gespoten. Dus daar waar ik de luizen zag zitten. Als het over 7 dagen niet weg is zal ik meer spuiten. Zoals op de verpakking staat...

Love,
                        Wunkie

Comment

Ok, ik ben misschien iets te vroeg, maar ik heb het kweek virus flink te pakken!
                          Nog voor dat al mijn kopzorgen over de huidige planten over zijn, ben ik alweer lekker aan t zoeken geweest voor zaden voor volgend jaar... Muwhahahah
                          Echt heel slecht, iknow!
                          Via DeWitte kwam ik op een site terecht. wietzaadjes.nl. Nooit gezien, de hele site niet!
                          Leuke aanbieding. Bij 25 euro, 1 zaadje gratis. Lachen!
                          En ook nog geen verzendkosten, whoohoo
                          Ik, als buget koper, vind dat dus hartstikke leuk

Ik ben alleen maar even wezen snuffelen en toen kwam in ik tot de volgende conlusie; als ik nu beslis welke soorten ik volgend jaar wil dan kan ik specifieke verslagen na kijken van bepaalde soorten en aan de hand daarvan beslissen. SLIM!!!
                          Dus dat heb ik gedaan.
                          Ik heb in 1e instantie puur gezocht op smaak. Een paar zijn denk ik minder geschikt dan de andere.
                          Volgend jaar wil ik weer gewoon 2 planten en dan misschien 2 runs doen met elke x 1 Af.
                          Dit zijn de soorten die mij wel leuk en lekker leken :

Candy Kush
                          Caramel
                          Cheese
                          Lavender
                          PineApple chunk
                          The Ultimate.
                          White Auto dwarf
                          LemonSkunk Auto
                          Het betreft hier allemaal eigen merk zaadjes van wietzaadjes.nl

Mocht er iemand nou ervaring hebben of weet zo uit zijn hoofd een link naar een goed verslag. Wees niet bang om het mij te vertellen
                          Ondertussen ga ik ook even lekker op zoek!

Love,
                          Wunkie

Comment

geen idee waar je gezocht hebt op smaak
                            op deze site gaat dat ook en je kunt er tevens gelinkte growverslagen vinden

mvg

Comment

Gewoon in mijn hoofd B2N! Haha, zo van: Ik denk dat dat lekker smaakt, hmmm.

Thnx voor de link, zal er eens naar kijken

Love,
                              Wunkie

Comment

ik was nog nog iets vergeten te vermelden
                                om in te gaan op je vraag mbt verduisteren buiten met plastieke zak
                                die zak wordt behoorlijk vochtig omdat de plant water verdampt en als de zon er dan ook nog eens opschijnt wordt het wel erg broeierig in die zak
                                in een kast of in een donkere plaats binnenshuis zou gaan als de geur niet stoort
                                zelf zie ik daar weinig nut in in dat beetje extra stress

splijten doet men ook wel eens, weekje voordat de knip komt
                                maar of autoflowers daar tegenkunnen, dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden

flinke scrogframe,die hebben jullie goed gemaakt

greetz

Comment

Bezig...
                                X