Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1
Denk je dat echt luhoe? Zou het echt aan de Dreft hebben gelegen?
Spiritus is brandbaar enzo... Dat leek mij logischerwijs toch schadelijker dan een beetje zeep, gezien dat feitelijk gezien eetbaar is. (je wast er immers je borden mee af)
Mochten de beestjes terugkomen zal ik beter afwegen/meten en echt groene zeep gebruiken.
Al ben ik bang dat de zichtbare schade niet zo duidelijk zou zijn omdat ik dus al behoorlijk wat schade heb van de zeep/spiritus...
Dus dan ben ik eventueel te laat...
En dan houden we eventueel bella's tip in gedachte: Beestjes horen bij de natuur, dus lekker laten zitten. (Vrij Vertaald)
In de bloei sproei ik sowieso liever niks meer...
Of kan het geen kwaad om dat 2 weken van te voren in de toppen te spuiten?
Love,
Wunkie
Denk je dat echt luhoe? Zou het echt aan de Dreft hebben gelegen?
Spiritus is brandbaar enzo... Dat leek mij logischerwijs toch schadelijker dan een beetje zeep, gezien dat feitelijk gezien eetbaar is. (je wast er immers je borden mee af)
Mochten de beestjes terugkomen zal ik beter afwegen/meten en echt groene zeep gebruiken.
Al ben ik bang dat de zichtbare schade niet zo duidelijk zou zijn omdat ik dus al behoorlijk wat schade heb van de zeep/spiritus...
Dus dan ben ik eventueel te laat...
En dan houden we eventueel bella's tip in gedachte: Beestjes horen bij de natuur, dus lekker laten zitten. (Vrij Vertaald)
In de bloei sproei ik sowieso liever niks meer...
Of kan het geen kwaad om dat 2 weken van te voren in de toppen te spuiten?
Love,
Wunkie
Comment