Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Good evening everyboddyy!!!!
    Genietend van een broodje rookworst van de hema schrijf ik deze update. Dus ik ben helemaal gelukkig.
    Na wat reken werk ben ik er weer achter wat de groeidagen zijn en heb ik weer de volledige informatie
    Here we go!!!

::Update::

Skunk
    Groeidag 100 (!!!! Whooohoooo old wieff!!!)
    28-8-2015 (4).jpg28-8-2015 (5).jpg28-8-2015 (6).jpg28-8-2015 (7).jpg
    Nogsteeds geen bloeiverschijnselen te zien dus nog vrolijk aan de geruilla juice bio groei voeding...

Purple:
    groeidag 76
    Bloeidag.... 1?
    Ja we doen bloei dag 1, officicieel. Voor nu.
    28-8-2015 (1).jpg28-8-2015 (2).jpg28-8-2015 (3).jpg
    Zij heeft nu 2 x bloeivoeding gehad.
    Maar om... Stikstof?... blokkade te voorkomen geef ik eerst ook nog groeivoeding.
    Over 2 weken krijgt ze alleen nog maar bloeivoeding...

De zonnebloemen:
    Zonnebloemen 28-8-2015.jpg
    Shit be awesome!

Ik wil de zaden drogen en bewaren en dan volgend jaar alles planten langs de schutting. like, 100 bloemen ofzo... We'll see!!!!!

Love,
    Wunkie
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

Comment

Mooie kleuren (behalve de purple ), en mooi tuintje ook weer.

Maar moet je ze niet nog even plat leggen. Nog genoeg ruimte voor en zijn al vrij hoog. Of buiten beter van niet?

En heb je niet veel inkijk van de buren? Of is het allemaal wel relaxed daar (en ken je zo ook, ivm rippen)?

Comment

Ja voor een scrog moeten die nu wel plat anders is het enkel een steunnetje.

Comment

Thnx voor jullie reactie jongens
          Ik was erg aan t twijfelen over wat ik nu moest doen. Ben erg blij dat er mensen reageren die me vertellen wat ik nu moet doen
          Eerst dacht ik: ohh ik zie scrogs op het internet met super veel opbrengst... GAAAF!!!
          Toen dacht ik: Jaa nu heb ik er 1 gemaakt en iedereen vind het vet... LEUKK!!!
          En nu denk ik.... Ja, maar,,,, wat nu dan?? :o
          Ghehehe
          So thank you guys!!!

Van lieve belladonna heb ik al een tip gekregen op preventief te gaan bestrijden tegen meeldauw, omdat de toppen dicht tegen elkaar zullen zitten.
          Dus haar aanbeveelde middeltje haal ik deze week even op.
          (Sorry ik kan dit niet normaal typen zonder even te vertellen dat eefje super dol word hier in huis, de heb weer zo'n bekende 'bui' zoals alleen katten dat kunnen, moest dat even kwijt hahhaha WOOOOSSSHHHHHHH)
          Maargoed. Dat dus.

Ben nu dus op Flint en Faachs advies gaan binden met Tie rips.
          Ik heb hier mee gewacht omdat ik wachtte op een regenachtige dag.
          Ik heb dus VERKEERD touw gebruikt. Bij regen is die goed strak. Maar als de zon schijnt zit dit touw erg los, dus raadt ik toch waslijn oid aan.
          Maar halverwege begon het weer te regenen dus ben ik gestopt.
          Hier een fototje van hoe ver ik gekomen ben:
          31-8-2015 (4).jpg
          De restjes knip ik er uiteraard nog even af...
          Heeft er iemand eventueel nog tips??

Nu heb ik nog een vraag...
          Mijn buurman,,,, henk. Die heeft een skunk staan.
          (Dit is die bekende buurman waar al eerder in dit topic over is gesproken. Onze baby van vorig jaar die gejat is en de fantastiesche pinapplekush die hij heeft staan.)
          Deze wil hij nu zo langezamerhand gaan oogsten.
          Vanaf mijn tuin zag hij er ook echt heerlijk uit!! Dus ik zei: als je langer dan 10 dagen geen voeding gegeven hebt moet je wel gaan oogsten,vriend.
          Dus vandaag heeft hij de helft geoogst. Vol trots liet hij mij 1 tak zien, zijn mooiste lekkerste grootste...
          31-8-2015 (1).jpg31-8-2015 (2).jpg
          Dit zijn toch die bekende herma 'banaantjes?'
          Ik wil zijn pret niet drukken en ik zei tegen hem: 'Maar volgens mij zijn die 'bolletjes' niet helemaal goed hoor...'
          En hij zegt: 'Jawel, die zijn extra lekker...'
          ....Dude??...

Ik en hij zouden het erg fijn vinden als een paar ervaren growers toch even willen reageren. of dit nu wel of niet goed is.
          Ik zeg van niet, hij zegt van wel.
          Jullie meningen kan ik dan met hem delen...
          ook dit is zijn aller eerste eigen kweek en is ook echt een noob.
          Dus hij wil het graag weten...

Ps.
          De purple heeft na vanacht's onweers bui bijna alle lelijke blad verloren en staat er nog redelijk mooi bij.
          Snel weer een foto van haar

Love,
          Wunkie

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post

En heb je niet veel inkijk van de buren? Of is het allemaal wel relaxed daar (en ken je zo ook, ivm rippen)?
          De buurt hier is indd erg chill. Inkijk heb ik wel.
          Vorig jaar is ook de plant van mij en mijn buurman gejat. Wij wonen duplex, hij boven, ik onder.
          Hij zet zijn plant in mijn tuin, opbrengst 50/50/
          Helaas gejat.

Daarom nu ook de keus voor scrog:
          Gaan mensen die pot pakken? dan blijven de toppen wel liggen.
          Gaan menseen toppen plukken? Neeee,,, ik denk t niet ghehe
          Heb dus ook zo'n enorme bouw lamp hangen met bewegings sensor en ik heb spijkers geboort boven de schutting. Als ze de sloten proberen open te maken halen ze hun polsen open.... Hihiih

Love,
          Wunkie
          Last edited by xAlecia; 31 August 2015, 20:36.

Comment

Die top ziet er lekker uit. Al kon ze wel iets langer denk ik. Heeft hij ook naar de trichome's gekeken? Dat is wel belangrijk als ze allemaal nog clear zijn zal het een heel licht weedje worden.

Je scrogg ziet er ook mooi uit.

Thugz
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

(Sorry ik kan dit niet normaal typen zonder even te vertellen dat eefje super dol word hier in huis, de heb weer zo'n bekende 'bui' zoals alleen katten dat kunnen, moest dat even kwijt hahhaha WOOOOSSSHHHHHHH)
              lol.

Heeft er iemand eventueel nog tips?? ---> tairips en ze dan bin nenstebuiten vastsnoeren dan kun je die ook weer losser maken.. action zijn ze echt goedkoop. meende dat vaag figuur er een 1200 verbruikte in ze eerste run ghehe.

Das een autoskunk en dat zijn normale calyxen. zo te zien iets vroeg omgedaan ik had die nog 3 weken gegeven.

Grtz
              Last edited by FlintStoned; 31 August 2015, 22:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                lol.

Heeft er iemand eventueel nog tips?? ---> tairips en ze dan bin nenstebuiten vastsnoeren dan kun je die ook weer losser maken.. action zijn ze echt goedkoop. meende dat vaag figuur er een 1200 verbrikte in ze eerste run ghehe.

Das een autoskunk en dat zijn normale calyxen. zo te zien iets vroeg omgedaan ik had die nog 3 weken gegeven.

Grtz
                1200 verbrikte in ze eerste run ghehe.
                PFFFF dat zijn er nog al wat. Dat gaa ik nooit redden denk ik ghheeh

Die top ziet er lekker uit. Al kon ze wel iets langer denk ik. Heeft hij ook naar de trichome's gekeken? Dat is wel belangrijk als ze allemaal nog clear zijn zal het een heel licht weedje worden.

Je scrogg ziet er ook mooi uit.

Thugz
                Ze is indd nog niet compleet geoost, dus de rest laten we nog even staan. Bedankt voor je reactie
                Dankjewel voor je comment on mn scrog, ben erg trots

Love,
                Wunkie

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oh trouwens.
                De typfout 'skunk' van de buurman. Dat moet 'kush' zijn. Ik ben zo in de war van mn eigen skunk dat ik alleen nog maar aan skunk denk hahahahhaa

Love,
                Wunkie

Comment

::Update::

Skunk
                  Groeidag 103
                  Gisteren ben ik dus begonnen met het vast binden van de Skunk aan de scrog. Eerst begon ik een beetje her en der te binden maar later kwam ik er achter dat ik beter in een rechte lijn kon binden... hihi. les voor de volgende x haha. In totaal heb ik nu 65 tie rips gebruikt. Lang niet zo veel als faach dus haha! Maar ik hoop dat het hiermee wel gaat lukken. Eventueel zal ik in der loop van de tijd nog wat meer toevoegen.
                  Zo ligt ze er nu bij:
                  1-9-2015 (3).jpg1-9-2015 (4).jpg1-9-2015 (5).jpg1-9-2015 (6).jpg
                  Zoals je ziet een paar witte puntjes op het blad. Luis? Ik zie niks...
                  Ik heb nog niet bestreden tegen meeldouw, zal dat het kunnen zijn?

Purple
                  Groeidag 79
                  Bloeidag 3
                  Valt niet zo veel over te zeggen, ze bloeit lekker door
                  Hier gewoon nu een mooi plaatje.
                  1-9-2015 (9).jpg
                  Oja, ik had nog een foto van de stam. Enkel uitlopers zonder grote fanleafs. Die zijn er inmiddels allemaal af geregend/gewaait omdat ze zo waren aangetast door mijn mengseltje spint bestrijding haha
                  1-9-2015 (11).jpg

Love,
                  Wunkie

Comment

Volgens mij Trips, mijn planten hebben dat ook.
                    Heb je wel iets van silicum meegegeven zoals Vital?
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Dat is idd trips schade.

Comment

Ohhhhhh neeeeeeeeeeeeee.
                        Begin nou niet over trips.... :o
                        Ik ga niet weer van die gekke middeltjes maken hoor... Zeep en spritus is een no go voor mij........
                        FU.jpg

Nee Stemma. In de afgelopen maanden heb ik enkel deze voeding voeding gegeven:
                        10-05-2015.jpg
                        Toen ze 20/25 cm hoog was (5de node) heb 5 tabs in de grond gestopt en vervolgens langzaam begonnen met zo'n 10ml voeding per week verdeeld gemengd met water. Wel op gevoel. Nu doe ik ongeveer 20 ml.
                        Soms de concentratie voeding op water iets meer als het bijvoorbeeld veel geregend heeft.
                        En andere keren juist meer water als t droog geweest is.

Wat is dat spul wat jij bedoelt precies dan? En wat doet het?

Kan ik eventueel te trips gewoon laten zitten? Of ze de plant volledig opeten voor dat ze uitgebloeid is?

Love,
                        Wunkie

Comment

Buiten zal trips niet snel een epedemie worden. Gewoon blijven bekijken of er veel van die zilver grijze streepjes bijkomen en eens of en toe onder je blad kijken. Trips is maar heel klein je moet echt even naar je blad staren en dan vooral langs de nerven als er echt trips zitten dan zie je ze als je lang genoeg kijkt bewegen.. Of met een loepje kijken natuurlijk.

Comment

Je planten zien er mega gezond uit dus die kennen wel wat hebben van die trips zullen ze niet dood gaan.
                            Die gekke Pruts middeltjes van knoflook /peper enz is voor mij ook een NO GO

Suc6 Meis je doe het mega goed met je planten en zet die 1 in volle grond op da mooie plekje zal je zien hoeveel verschil da maakt
                            God was never on your side..

Comment

Silicum maakt de planten weerbaarder tegen schimmels.
                              Het verstevigt de celwanden van de plant. Je gebruikt het dus preventief.
                              Ik gebruik het in de vorm van Vital van Ecostyle
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

ECOstyle verkoopt ecologische producten voor de verzorging van je tuin. Een gezond bodemleven maakt een mooie tuin. Als bestrijden nodig is doen we met natuurlijke vijanden en bestrijdingsmiddelen.
                                Tuinierdier | Tuininformatie Aerobed, Aeroxon, Airins Care®, Alko, Amos, Asef, Barenbrug, Bayer Garden, Berg, Birchmeier, Bogena, BSi, Camelion, Campingaz, Coleman, Compo, Culterra, Denka, Dario, Duracell, Ecostyle, EnzyMas, Esschert, Eurom, Farm-o-San, Felco, Fertimax, Freund, Gallagher, Game On Sport, Gloria Garten, Gardena, Goodnature®, Heigo, HeltiQ, Helosan, Hemert, Hooghoudt, HortiPro, Impressed, Interline, Intex, Isotronic, Kerbl, Kroon, Kunagone®, Luxan, Mertens, MossKade, Nexgrill, Omni Products, Pireco, Protect Garden, Protect Home, Pulmic, Rufix, Solabiol, Pokon, Resolva, Swiss Inno Solutions, Tricel, Tuinklauw, Tukan, Veip, Viano, Weitech, Windhager, Wolf Garten en Zibro.

Jouw middeltje werkt daar ook tegen, preventief. En dat van bella wilde ik dit weekend gaan kopen en meteen mee behandelen.
                                Dat is in principe ook preventief, tegen de meeldauw, alleen heeft dus niet zo'n lange kuur nodig.

Erg bedankt voor het delen van jouw dingen. Ik zal er zeker wat aan hebben bij m'n volgende kweek. Maar ik denk dat ik er nu niks meer aan ga hebben

Love,
                                Wunkie

Comment

Bezig...
                                X