Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn plantjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn plantjes

Denk dat de blubber veel te nat is Applejuice420 maar beter stel je je vragen elders en niet in andermans topic.
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Goed punt! Michevan! Dat is idd vaker bevestigd. En wat je zegt is idd wel handig. Hou het idd graag allemaal maar bij dit topic! Thanks!
      - Jah Live - Rastalution is real! -

Comment

Hehee mensen!

Zoals we allemaal wel merken is het weer echt bagger. veel te koud ook. Niet goed voor de plantjes...
        Nu zijn de meeste van deze autoflower en gaan ze sws na 10 weken bloeien. voor die tijd moeten ze wel groter groeien. dat gaat zo niet.

Nu heb ik het idee de plantjes in deze bak (photo_2015-05-19_10-33-40.jpg) te doen. en deze dan 's nacht en bij heel erg slecht weer binnen te zetten.
        maar nog wel zoveel mogelijk buiten.
        Dit wil ik dan 2 a 3 weken blijven doen totdat de plantjes groter zijn en (hopelijk) het weer beter is.
        En is het eventueel een idee alleen de autoflowers hierin te doen en de medical mass te laten staan aangezien deze pas in september bloeit?

Ook realiseer ik me dat ik goed moet opletten hoeveel regenwater er in de bak komt aangezien het nergens heen kan en het de plantjes zou kunnen verdrinken.

Ik dacht voordat ik deze stap onderneem gooi ik mijn plan even op het forum...
        Wat vinden jullie er van??

Comment

Ik ben zelf ook een beginnend kweker en heb 3 normale en 1 autoflower ontkiemt vorige week. Er zit bij mij nog geen extra blad aan. Overdag als de zon schijnt zet ik ze zoveel mogelijk buiten. Gisteren tijden de regen heb ik zo overdag ook even buiten gelaten. En gister avond zijn ze naar binnen gegaan. Ik heb ze daarbij onder een felle spaarlamp gezet en hebben ook niet verder gestrekt. Die van mij zitten wel in kleine potjes dus zijn makkelijker te verplaatsen.
          Als jij ze moet uitgraven lijkt me dat niet ideaal ivm stress. Maar te veel water is natuurlijk ook niet fijn.
          Ik hoop dat je snel reactie krijgt van een ervaren grower.
          Succes !
          Life's a bitch and then you die.
          So fuck the world and lets get high.

Comment

Vraagje hebben jullie al is ooit een plantje met Voetjes gezien dat elke keer al regen kon of kou naar binnen in een huis in ga?

Nee planten haten het als je hun elke keer verplaats ze smelten niet van de regen en kunnen goed tegen beetje minder weer
            Wil je Herma kweken dan raad ik je aan voor al zo door tegaan
            God was never on your side..

Comment

Doe je planten in een andere bak. Deze is doorzichtig en wortels houden niet van licht.....gaat ie dood van...

Comment

Hebben jouw plantjes geen voetjes Bella ???

Mijne rennen de hele dag door de tuin als het zonnetje schijnt.
                Ik geef ze ook 5ml/L Redbull, da's voor de energie heh, dat heb je wel nodig als je zoveel beweegt.

* Ontopic, het is helemaal geen baggerweer ?
                Hier in Nederland is het prima weer voor half mei.

--- oh, en die bak kan best. donker is beter, maar ze gaan echt niet dood van licht.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hahahahaha QnQ. Jou reacties blijven leuk
                  Don't kill my high, because you're too low!

Comment

Ik vind die bak wel leuk. Maar als je er meerdere plantjes in zaait, dan raken de wortels verstrengeld in een soort liefdesknuffel zoals vrouwen het zich soms voorstellen. "In elkaar versmolten, opgegaan in elkaar en nooit meer loslaten." Totdat er iemand met de botte bijl langs komt en ze uit elkaar begint te sjorren. Dat levert wat schade op.

Zonder gaatjes kunnen de wortels ook niet lekker doorgroeien naar beneden. Naar mate de grond in zakt, komt daar wat zuurstofgebrek. En fluffy luchtige aarde vinden ze juist super lekker! Maar hey, ik doe 't zelf ook. Bij gebrek aan beter.

Maar inderdaad, het verplaatsen is niet nodig joh. Misschien kun je de potjes afdekken met wat huishoudfolie om de regen buiten te houden. Maar om eerlijk te zijn; waarom al die moeite doen? Ze gaan het prima doen zonder die moeite.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Okee! Bedankt allemaal! Much appriciated. Ik laat ze lekker staan

Comment

** Update **

Hee mensen! Hier even update. photo_2015-05-28_11-10-40.jpg

Het weer is beter geworden en zo ook mijn plantjes. Ze gaan heel goed. Er vormen mooie bladeren en dikke stelen.
                        En zoals eerder gezegd gaat met name de (niet autoflower) mediacal mass uitstekend. photo_2015-05-28_11-11-20.jpg

maar nogsteeds hang mijn OG Kush er depresief bij. de steel is rood en er ziten zwarte randjes op de bladeren. photo_2015-05-28_11-11-24.jpg

Comment

Ik ben echt jaloerst op jouw mooie stuk tuin die je kan gebruiken voor de planten

Comment

Haha! Wees dat maar niet teveel... Het is totaal nuet beschut. Je kan het vanaf de weg zien. Afwachten of ik gezeik krijg.

Comment

Ohh hahha dat is niet echt handig nee. Spannend dus!!
                              Behalve de OG Kush ziet het er wel lekker uit allemaal.
                              Hopen dat je geen last krijgt dan van buren of stropers of blauwpetten....
                              Succes

Comment

Jaa psies! Is t dan slim er een plank o.i.d voor te zetten?? Ben ook benieuwd wat er anders idd terecht gaat komen van het gedoogbeleid.

Comment

Bezig...
                                X