Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb de depressieve OG Kush en 1 van de 2 il diavolo's geoogst! leuk werk is dat zeg!
Ik heb na wat gezeur van anderen over stank 2 droogboxen gemaakt zoals ik die hier op dit forum vond. Het duurt zo wel langer maar je hebt geen last van de geur. photo_2015-07-11_19-10-22.jpgphoto_2015-07-11_19-10-27.jpg
Nu heb ik op de plek van deze 2 planten een nieuwe Il diavolo en een Jack Herer x Critical AF. geplaats.
Keepin' it going!
Appeljuice,
Volgens sommige mensen word er dan extra THC aangemaakt. Als je dit een week voor oogst doet.
Je geeft de plant een 'aanval' waardoor ze er alles aan doet om zich te beschermen en dus extra hars aanmaakt.
Zo heb je ook mensen die de top schudden, 3 dagen voor oogst volledig verduisteren of ijswater geven.
Echter is de werking hiervan nooit bewezen of onderzocht/vergeleken hier op t forum.
Maar zo vlak voor de oogst kan het in elk geval geen kwaad.
Maar SimJah, ik heb dit nog nooit gezien bij een AF, ben benieuwd of het goed gaat omdat AF's best vatbaar zijn voor schimmels en rot.
Je hebt ze gewoon buiten staan toch? Of heb je ze inmiddels wel afgedekt?
Ben benieuwd naar de OG Kush, of die een beetje te roken is. Was toch wel echt een downie he hihi..
Love,
Wunkie
Life's a bitch and then you die.
So fuck the world and lets get high.
Ik was 2 weken weg dus vandaar de stilte...
Mijn huisgenoten hebben de tijd dat ik weg was voor de wiet gezorgd. voor de medical mass met resultaat: photo_2015-08-01_13-39-43.jpg
Alleen ik heb ook verschrikkelijk slecht nieuws... de oogst die lag te drogen is erg gaan schimmellen. zie: photo_2015-08-01_13-39-32.jpgphoto_2015-08-01_13-39-36.jpg
Nu vraag ik me af wat ik er mee moet. Is er nog een manier dit weg te werken/te wassen of is het verloren en moet ik het gwn weggooien?
En is het bv nog welbruikbaar als ik er hasjolie van maak of is dat ook niet slim nu?
Comment