Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn plantjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mijn plantjes

Ik was er al bang voor.... Ze waren idd vergeten elke dag de doos een uurtje open te doen. Das fucked up. Rip herb.
    - Jah Live - Rastalution is real! -

Comment

Zonde man na al dat werk, net op het eind zo iets.
      Lets not criticize but legalize

Comment

Zag er wel mooi uit in het zonnetje.
        Kan je mischien nog een paar autoflowers zetten nu, met een beetje goed weer...
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Sonde van de schimmel man
          Maar die andere medical mass ziet er super uit!! Word een pareltje denk ik

Love,
          Wunkie
          Life's a bitch and then you die.
          So fuck the world and lets get high.

Comment

Je kunt er nog boter van maken als je ze in flink kokend water laat trekken voor minstens een uur.. Dus met boter en al in een soeppan ofzo, en later de boter eruit halen. Maar liever niet. Je weet niet welke schimmel het is, het kan best giftig zijn. Doe maar in de kliko en houd het ver van de rest van de oogst vandaan. Naderhand ook goed je handen wassen met zeep.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik ben zelf ook bezig met wat autoflowers, Big Bang om precies te zijn. Eentje daarvan heb ik gisteren alvast geoogst bij wijze van experiment, de andere twee wacht ik nog even een week, tien dagen. Heb nog drie BB's een dag of 14 geleden ontkiemd en hoop wat van ze te oogsten, maar wie weet zo laat? Hier een paar fotos.
              Attached Files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door messenmack View Post
                Ik ben zelf ook bezig met wat autoflowers, Big Bang om precies te zijn. Eentje daarvan heb ik gisteren alvast geoogst bij wijze van experiment, de andere twee wacht ik nog even een week, tien dagen. Heb nog drie BB's een dag of 14 geleden ontkiemd en hoop wat van ze te oogsten, maar wie weet zo laat? Hier een paar fotos.
                Wauw looks nice man! maar maak andere ff je eigen verslagje aan... Dan volg ik die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SimeJah View Post
                  Wauw looks nice man! maar maak andere ff je eigen verslagje aan... Dan volg ik die
                  Wellicht een verslagje van de 3 nieuwe , want ben nu zo goed als klaar met mijn eerste poging van het jaar.

Hier nog een paar pics. Planten zitten in smart pots van 12 litre, geen speciale aarde, en geen voeding etc.

Heb in het verleden meerdere kweeks gehad, maar met zeer uiteenlopende resultaten.

Heb weinig ruimte, dus kies nu voor autoflowers, en ben best wel tevreden met mijn Big Bangs.

Het weer van de laatste tijd is gewoon te gek geweest, dus tot nu toe geen schimmel gezien.
                  Attached Files

Comment

Dit is hoe de medical mass er nu bij staat... photo_2015-08-22_15-29-11.jpg hij is alleen nog niet gaan bloeien houd dit in dat het een mannetje is??? heb dee foto bij gevoegd om te kijken of jullie het hieraan kunnen zien; photo_2015-08-22_15-29-14.jpg
                    Verder heb ik nog 1 diavolo'tje geplant die er nu zo bij staat: photo_2015-08-22_15-29-16.jpg.
                    Daarnaast vroeg ik me af of het zin heeft nu nog een AFtje te planten.

In afwachting van jullie reacties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SimeJah View Post
                      Dit is hoe de medical mass er nu bij staat... [ATTACH=CONFIG]275637[/ATTACH]
                      Prachtige plant en wat een joekel! Ik zie op die 2e foto geen balletjes maar sprietjes, lijkt goed te gaan.

Autoflowers 2016

Comment

Jeetje man! Wat een joekel! Super vet!
                        Ik denk indd ook dat t gewoon een vrouwtje is. Normale gefeminiseerde zaden beginnen pas met bloeien als het buiten 12 uur donker is. Je kent het wel, het bekende 12/12 schema. Daar zul je buiten op moeten wachten.
                        Duurt nog een weekje of 3/4 voor dat het zo ver is. Geduld.
                        Al ligt het aan de strain hoe lang het duurt voordat ze in de bloei schiet na het 12/12 moment. Dat kan dan daarna nog wel een week of 6 duren.
                        Zoals bij haze, die bloeien vaak pas in november/december.

Love,
                        Wunkie
                        Life's a bitch and then you die.
                        So fuck the world and lets get high.

Comment

Ah top! Ben blij dat te horen [emoji4]

Comment

Updateje...

Zo staat mn boom er nu bij... photo_2015-09-09_01-28-40.jpg en hij is begonnen met bloeien! alleen ligt het nu aal mij of zie ik toprot vormen?? photo_2015-09-09_01-29-37.jpg.
                            Daarnaast in de schaduw van deze plant staat een kleine diavolo AF die niet echt wilde groeien photo_2015-09-09_01-29-43.jpg (weinig zelfvertrouwen door d'r buurvrouw denk ik xD) En gwn nog een fototje voor de leuk photo_2015-09-09_01-29-05.jpg
                            maargoed... zie ik dus idd toprot vormen of moet ik me gewoon geen zorgen maken?

Rastafarai!, SimeJah.

Comment

Mooie struik , ik zie niks van rot het donkerpaarse is van de koude nacht. Vooral je struik open houden zodat de wind erdoor kan
                              Fluf onderop kan nu wel weg, buig je takken iets naar buiten en verwijder al wat toch niks wordt zodat jan de wind je gaat helpen tegen het gevecht tegen de botrytis duivel.

Comment

Hehee! Update na lange stilte.

De toppen zijn rijp en t weer word koud. Morgen tijd om te oogsten!
                                Ben benieuwd hoeveel het gaat worden! [emoji2]

uploadfromtaptalk1444746852117.jpguploadfromtaptalk1444746900573.jpguploadfromtaptalk1444746998171.jpg

Comment

Bezig...
                                X