Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Iedereen is van harte welkom. Nee de grootste is "de neef" ergens maart onder de lamp begonnen bij mijn zwager. Maar zijn vrouwlief zei:"eruit met dat stinkding!". Dus heb ik hem maar erbij gezet. Het was een blue kush of blue nogiets..
gisteren de zo'n vonden ze in elk geval HEERLIJK zeker met die regenbui van vannacht erbij!
Vrij weinig aparts te melden. Van de grote zijn twee takken gehemeld, combinatie zwaar van regen en een dikke duif erop landen. Getracht dit nog te herstellen maar helaas.
groeien doen ze allemaal goed. Eigenlijk te goed, #IKWILBLOEI
Omdat je soms een hekje voor de tekst zet.
Op een forum hoeft dat niet eh..
Hier kun je zoveel letters tiepen als je wil.
Omdat je schreeuwt dat je bloei wilt: Het is eind september 12/12 buiten, dus komende weken zal het wel gaan gebeuren.
Dan nog een weekje of 8-9 wachten om te oogsten. (voor het geval je straks gaat schreeuwen #IKWILOOGSTEN) Geduld, dan komt 't goed.
Hahaha ja was meer voor de fun QnQ. Te vroeg oogsten gaat mij echt niet gebeuren. Ik ga netjes wachten tot ik 70-75% Amber heb voor een lekker bankplak effectje
Vanmorgen wilde is ze eens wat gaan knakken en binden net voor de echte bloei begon. De hoogste was al net de 3 meter voorbij (gisteren avond nog even snel gemeten maar lint was NET niet lang genoeg en die is 3 meter) en twee anderen volgden haar op de voet! Dat werd me iets te zichtbaar, je moest wel ECHT goed kijken dan maar toch, kans op rippers liever voorkomen dan genezen!
sta ik vanmorgen voor de deur met touw en schaar gereed. Zie ik ineens...
Precies op het punt waar ze getopt is geweest volledig afgebroken, was al een wat zwakke plek, had vanuit daar een 4 takken lopen, twee zijn al afgebroken toen ze topzwaar werd. Maar nu volledig. Niet geknakt maar gebroken/gescheurd. Zwak+hoogte+wind = kut!
Maar ja we kunnen gaan janken (en ik vind het echt kut hoor!) maar pluspunten:
-ik heb er nu maar 5
-die krijgen nu veel meer licht
-veel meer lucht in geval van de rot periode
ennn...
-hij was niet van mij!!
na het tijgeren en wringen tussen de planten hier nu het resultaat van HEEL klein beetje knakken 4 kleinere takken en het binden:
Gvd ik extra de foto's met telefoon rechtop genomen, ja draai ze maar weer vrolijk! Snap er geen h*l van, bovenste twee hetzelfde genomen.. Maar ja.
ze doen het super, jammer van het verlies (RIP blue kush) maar op naar de top!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
P.s. Zo mooi, je ruikt ze 0,0 maar zodra je ze beweegt... Pfoeeew ik RUIK (want stinken doen ze niet) een uur in de wind na ertussen te hebben gekropen haha
Comment