Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
25 september is het 12/12 buiten. (zonopzononderschema)
Dus als je geluk hebt gaan ze een paar weken voor die tijd in bloei.
Dat is ook de tijd dat je met bloeivoeding begint, als er echt bloei is.
Met voeding kun je ze niet in bloei dwingen.
Maar omdat je niet weet wat voor zaden het zijn kan er nog van alles gebeuren.
Misschien zijn het wel vroege planten geworden en gaan ze al eerder bloeien.
Het blijft een verrassingspakket.
even een kleine update.
De plantjes doen het goed en genieten van het mooie weer.
Er komen steeds meer stampers/meeldraden tevoorschijn maar nog niet echt bloei in de uitersten van de plant.
Hier nog even 2 foto's
weer tijd voor een update.
de plantjes vonden het lekker om een paar dagen in de zon te staan
|Net een gigantische regenbui gehad, dat vonden ze iets minder.
De onderste fan bladeren beginnen wel te verkleuren en af te sterven.. Is dit erg??? Er is nog steeds geen bloei zichtbaar, moet maar geduldig afwachten denk ik....
deze dame wordt wel heerlijk groot
Hier is de mooie supercrop zichtbaar
Alle 4 op een rij
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
kwam ook iets vreemds tegen op de onderkant van een blad
zeker geen lieveheersbeestlarven, lijkt meer op spinachtige
verkleuring van onderste bladeren is niet zo erg
komt hier door een te vochtige bodem volgens mij
mooie struikjes al
doe zo verder
heb zelf al gevonden op internet
het zijn eitjes van de groene stinkwants
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
niet zo goed nieuws. Na het inspecteren van 1 van de planten zag ik dit
Hoe erg is dit? is opengescheurd op de plek van de supercrop en kan er dwars doorheen kijken
Het lijkt erop dat de bloei erin is geschoten dus ik ben zeer blij
Heb alleen last van een soort rupsje die mijn bladeren en toppen aantast.
Het beestje verstopt zichzelf door bladeren aan elkaar te plakken met een soort web en vreet van hieruit de bladeren aan
Iemand enig idee wat het is en wat ik er aan kan doen??
hier de foto's van de boosdoeners
Hier nog wat foto's van de dames en de eerste tekenen van de bloei heb gisteren nog wat takken gesupercropped, vandaar de hangende takken...
Weer tijd voor een nieuwe update.
Helaas weet ik nog steeds niet waar die verrekte rupsen vandaan komen of wat ik er tegen kan doen.
Heb de planten nu 2x ingespoten met biologische anti insecten spul. Helpt wel aardig maar af en toe vind ik er toch weer 1.
De grootste plant werd me weer iets te hoog dus deze heb ik weer geknakt (supercropped)
De scheur die al aanwezig in deze plant zit er nog steeds maar de plant lijkt er geen last van te hebben.
Nog steeds is er maar in 1 plant bloei te zien, de rest nog helemaal niks. Deze ene plant zal dan toch op een of andere manier wat autoflower genen in haar hebben waardoor ze toch eerder is gaan bloeien.
Ik ben ook sinds 2 week begonnen met geven van groei- en bloeivoeding. (HESI)
Hier wat foto's
Hier de grootste dame:
stam
Boven aanzicht
Hier de dame waar ik helemaal niks mee heb gedaan
Deze dame is getopt en meerdere keren gesupercropped:
Hier is mooi te zien dat de plant is getopt met daarboven de supercrop
weer tijd voor een update. De dames doen het aardig. nog steeds nog maar 1 in de bloei Deze bloeit ook zeer vreemd, geen duidelijke massa van stampers in de top van de takjes. de blaadjes zijn dan ook nog gewoon zichtbaar, dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. De dame is inmiddels al 2 week zo bezig dus vind het maar een beetje vreemd
Hier een foto van de 'bloeiende' dame
Hier nog foto's van de overige planten
De dame waar niet mee is geknakt of getopt:
Deze is meerdere keren geknakt en daarom ook mooi in de breedte gaan groeien
Geef s'ochtends altijd 1 liter per plant aan de kleinere potten (2 blauwe en de oranje). De 70 liter speciekuip krijgt 2 liter.
Als het erg warm is geweest geef ik begin van de avond alle planten de helft van wat ik in de ochtend geef.
Weer terug van vakantie en de tijdelijke verzorgers van mijn dames hebben goed werk geleverd. Alle 4 zijn ze aan het bloeien en ze zien er allemaal mooi en gezond uit. Hier wat foto's
Hier de plant met 4 hoofdtoppen, hopelijk groeien deze nog mooi dicht, de plant is 240 cm
Hier de plant die het verst is van de 4, de plant is 180 cm
Deze soort is door Sweet Seeds ontwikkeld omdat de meeste autoflower soorten maar klein blijven. De Big Devil daarintegen niet. Als je deze autoflowering soort buiten, in de volle grond plant kan dit THC rijk soortje zelfs voorbij de 2 groeien! De Big Devil heeft een Fruitige smaak met een hint van Skunk aroma.
Comment