Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x blue pyramid, 5x grape muerto. autoflow balkon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2x blue pyramid, 5x grape muerto. autoflow balkon

Korting op 420shop
    Gisteren zaadjes besteld, vandaag ontvangen.
    Auto Blue Pyramid gaat automatisch in bloei, heeft een korte bloeitijd en behoort tot de blauwe wietsoort. Soort: Ruderalis, Indica, Sativa. Bloei soort: Autoflowering. THC: 15%, CBD: 1,4%.

Barney's Farm verzamelt al sinds begin 1980 inheemse genetica van over de hele wereld. Hierdoor hebben ze de beste en zeldzaamste cannabis soorten.

Ik ga een kleine autoflower balkon kweek doen, zal af en toe updates posten met vooruitgang/vragen en natuurlijk foto's.
    Wordt nog spannend of ik ze uberhaupt kan oogsten aangezien ik in juli op vakantie ga. lossen we dan wel weer op.
    Heb 6 jaar geleden een buitenkweek gedaan met california orange skunk. Nu begon het weer te kriebelen.
    Blow al 2 jaar niet meer maar dat mag de kweekpret niet drukken. Wil van de eventuele oogst spacecake maken.

Wat betreft de zaadjes, liggen te ontkiemen, muerto's in keukenpapier, blue pyramid in moestuingrond, had ik nog staan.

doei
    Last edited by paultjoew; 20 May 2015, 17:10.

- Kweekverslag 2015

Praten tegen je plant helpt!

Comment

Re: 2x blue pyramid, 5x grape muerto. autoflow balkon

Inmiddels alles ontkiemd, 4 muertes niet zo overtuigend, 1 wel, die gaat al de lucht in. 1 pyramid goed ontkiemd, de ander loopt ook wat achter. Nog geen sensationeel nieuws afgezien van dat ik er te veel planten aan ga overhouden.

edit: dat laatste punt over te veel planten ga ik toch op terugkomen, er is er maar 1 waar ik nu vertrouwen in heb, de rest toont geen vooruitgang. Hebben een worteltje van een centimeter maar er is nog geen teken van bladvorming. Alle zaadjes waren bij het ontkiemen open gekomen met een wit puntje er uit. Ik zal nog meer geduld moeten hebben ben ik bang.

edit2: Alle muertes hebben nu hun zaadhuid afgegeven en vertonen kleine lobblaadjes. de blues lopen nog steeds achter op de rest. muerte #1 gaat echt als een speer, die staat nu ook aan de zonkant van het huis achter het raam overdag. binnenkort weer foto's
      Attached Files
      Last edited by paultjoew; 27 May 2015, 12:16.

Comment

Heb je alweer nieuwe foto's ?
        - Kweekverslag 2015

Comment

Morgen, en voor jou niet zulk goed nieuws, de blues zijn t verst achter van allemaal, nog steeds het zaadje op. Hoe gaan ze bij jou? Heb jij ook een kweekverslag?

zoals beloofd; fotos van de muertes

1 blue heeft het niet gered, dus die heeft zn pot af moeten staan aan ah moestuintje.
          De andere blue lijkt wel wat te gaan doen, heeft nog een vliesje van de zaadhuid op, toen ik probeerde die met een sate prikker er af te wippen trok ik bijna de wortel uit de grond. Dus die laat ik maar met rust, dan red ie zichzelf wel, hopelijk.
          Attached Files
          Last edited by paultjoew; 30 May 2015, 10:22.

Comment

Vandaag de planten naar buiten gezet en omdat ze een beetje aan t strekken waren de potten tot de rand gevuld.
            vanavond weer naar binnen. Hoop dat ze niet omvallen

Comment

Blue pyramid is bij mij ook achterlopend maar gaat alsnog wel redelijk lekker.
              Heb geen kweekverslag omdat ik te laks ben met bijhouden en het dan dus een waardeloos verslag wordt haha .

Is het buitenzetten van de planten niet sowieso slimmer ? Omdat ze dan wat sterker worden door weer & wind endergelijk ?
              - Kweekverslag 2015

Comment

Je hebt gelijk, ik ga ze vanaf nu gewoon buiten laten

Comment

Gisteravond voor het eerst in 3 dagen weer water gegeven. Begon nu wel droog te staan. De muertes zien er goed uit.
                  Binnenkort maar grote potten halen, 15 l is voldoende toch? Hoop dat ze met dat kutweer van vandaag niet omgevallen zijn. Over 2 dagen gaat de blue ook naar buiten, is op het moment wel heel erg aan t strekken dus dat wordt ingraven.

Comment

- Kweekverslag 2015

Comment

Verse fotos van vandaag. Laatste foto is van de blue, erg gestrekt. Inmiddels onderin een nieuwe pot gezet en tot de rand gevuld, dus komt er nu maar 3-4 cm bovenuit.
                      wat betreft water geven, ze zijn nu nog heel klein, zal steeds vaker water geven, maar nu hebben ze volgens mij nog niet zoveel nodig. Te veel water is ook niet goed natuurlijk.
                      Attached Files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsjonko View Post
                        Ik heb ook 15L potten dus volgens mij is dat prima. Hoe groter hoe beter dat dan weer wel.
                        Binnen pretje, lig hier in een deuk. Dat dan weer wel hahaha

Ziet er verder goed uit paultjoew,
                        Succes!
                        Life's a bitch and then you die.
                        So fuck the world and lets get high.

Comment

hans teeuwen?

Comment

Nee, Hans Teeuwen drukt de hele hand erin en vraagt dan hoeveel vingers hij opsteekt. Sorry.

Paultjoew, succes met de kweek, ga je volgen! Juli oogsten ben ik wel benieuwd naar trouwens.
                            Balkon-kweek 2015

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Juli ga ik niet halen denk ik. alleen ben ik van eind juli tot eind augustus op vakantie. zal een ingenieus water systeem moeten gaan bedenken denk ik.

reservoir, smartvalve, paar buisjes
                              hoeveel liter water drinkt een plant per week ongeveer? Weet ik hoe groot ik een jerrycan moet kopen.
                              Deze 2x besteld http://www.garden-innovations.co.uk/smart-valve.html heb ik al eens mee gewerkt voor mn opleiding. werkt wel mooi
                              Last edited by paultjoew; 4 June 2015, 12:46.

Comment

Bezig...
                              X