Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dus ik had een verhaal getypt maar dat verdween dus ik laat het hierbij 😐
ik heb royal kush gehaald en die beviel me heel goed omdat dit royalpurple kush bleek te zijn
in de eerste paar weken groeie ze heel goed en werd heel groot toen stopte ze omdat dit een autoflower is neem. Ik aan maar goed ze begon snel en sterk te bloeien dus ik deed bloeimiddel erbij geven en na een paar weken werden de toppen en bladeren ineens paars toen wist ik nog biet dat dit purplekush was dus ik schrok maar deed niet veel onderzoek vond het wel mooi ik heb der nu bud xl afharder bloeimiddel alles al een paar weken gegeven en nu nog 2 weken doorspoelen met water 2 weken doodlaten gaan door droogte van geen water en voeding en dan oogste 😇 heeft iemand ooit zulke toppen gezien??
Gewoon klikken op het "Restore Auto-Saved Content" linkje wat onderaan het editor formuliertje komt te staan. Je ziet dan zo'n geel dingetje komen rechtsonder en dan is je tekst opgeslagen.
Al moet ik soms op F5 drukken oid om dat te krijgen, maar je moet echt je auto save content terug kunnen krijgen hoor.
Comment