Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
deze plantjes doen het goed. het plantje verst in de bloei heeft nu ook al wat melkachtige trichome's. hier wederom zou ik zeggen stoppen met voeden maar ook hier hebben ze geen druppel voeding gezien.
het kleinere plantje zal zoiezo niet veel worden naar mijn gedacht. is maar een mager iel plantje, ben zelf erover aan het denken om haar maar meteen weg te doen.
deze plantjes doen het ook weer uittekend.
de meeldauw is zogoed als volledig weg
het plantje die ik hier eerst als achterkomer noemde is de ander voorbijgestoken in de lengte is een mooie volle plant geworden.
de andere zit al wat verder in de bloei en is goed dichtgegroeid zal een mooie hoofdtop hebben als alles goed blijft gaan, dat weten we nooit natuurlijk.
deze doen het ook uitstekend.
het plantje in de volle grond is goed aan het groeien en verbreden met al dat knakken geweest. we hebben toch al een mooie struik.
de goblin de pot is er ook weer bovenop gekomen na de amputatie en wordt nu ook wel een mooi plantje.
Neen voorlopig niet. Ik verwacht ze nog terug. Heb nu wel al wat lichten geplaatst die reageren op beweging in de tuin. En denk eraan om toch nog een camera aan te schaffen. Is altijd wel goed denk ik. Ook voor eventuele echte inbrekers.
Leuk om zo je verslag te lezen mooi tuintje zo jammer van de toprot gelukkig nog wat kunnen oogsten
Ik kan niet goed zien of je goblin een man is mocht het zo zijn zal je dat snel genoeg zien
Comment