Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Die tomatenplant heeft al voor rot gezorgd , maar die is nu weg😊 ik dacht ik laat er een tomateplant voor groeien zo valt ie niet zo hard op . Mja nu heeft ie wel licht nodig
Heb deze plant ook nog in het klein gekweekt, zelfde technieken buigen knakken LST. Heeft wel wat meer meerpotige bezoekers gehad dan de grote . En voeding niet optimaal. Zou het nog de moeite zijn om dat in orde te brengen ? Gele lichte bladeren bedoel ik dan rode stelen etc.
Ja tomaat is erg gevoelig voor schimmel, botrytis soortjes op blad, stam en vrucht en phytophthora (fytoftora) velt ze vaak als de lv lang erg hoog is. Om de sporendruk laag te houden zou ik de rode opeten en de rest ver weg doen. Eerst een grote zak erover om zo min mogelijk sporen te verspreiden en dan ver weg.
Wie het kleine niet eert ,.............
weggooien kan je die kleine nog altijd.
P.S. je kan, als je iets vergeten bent op bewerk bericht klikken en het aan de post toevoegen. Dan maak je niet steeds een dubbelpost.
Hij is wel straf maar om te zeggen dat je een uitzonderlijke high hebt is mij nog niet opgevallen. Ik probeer altijd vroeg te oogsten om de high te krijgen
Comment