Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LST experimentje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LST experimentje

Korting op 420shop
    Hoi

Ik heb een 7th wave plantje staan van het merk super strain.

Deze heeft 2weken in bloei gestaan voor stekken en is nu terug doorgeschoten.
    Daardoor zijn er lange uitlopers gekomen. En die leken me perfect om te binden .
    Ik ben op het web op zoek gegaan naar methodes en kwam uit op de low stress training.

Alle tips zijn welkom.

Ik had enkel een vraag over de pot. Hoe lang kan ik haar in een kleine pot houden . Zijn er tekenen aan een plant wanneer ie verpot moet worden of kan ik hem zo klein mogelijk houden.

Ik probeer nog een foto te posten

Re: LST experimentje

7th wave
    Attached Files

Comment

Als de groei zichtbaar vertraging oploopt, dan kun je er vanuit gaan dat de pot vol zit. Maar dat is ook te zien aan de wortels die er met tientallen tegelijk onderuit komen.

Tip: na het afbinden zou ik ze toppen, dan krijg je direct mooie uitlopers en een vollere plant. Ze lijkt flink te strekken, dat wijst erop dat ze waarschijnlijk in de schaduw staat. De volle zon zorgt voor een meer gedrongen plant.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ze staat inderdaad wat in de schaduw, de zon is voor de autoflowers momenteel. Het wordt goed de komende week ik zal ze is wat meer int zonnetje zetten.

Jij zou nog eens toppen?
        Die gedachte had ik ook maar ben niet zeker. Ik ga zien wat ze doet in de zon.

Dank voor de tip

Comment

Wanneer zou ik ze kinne. Ontbinden pas als de takken houtstructuur krijgen of kan het eerder?

Comment

Kan wel eerder, maar ik zou wachten tot je bruine houtvorming ziet. Dan trekken ze niet meer terug omhoog. Als de stam nog volledig groen ziet, dan kunnen ze zo'n 5-15 (hoek)graden per dag omhoog gaan staan.

Eventueel kun je gaatjes in de pot boren, en daar vanuit een touwtje naar de tak laten lopen. Die houdt ze dan op hun plek.

Over dat toppen; dat is wat ik zelf zou doen, maar je mag het helemaal zelf weten natuurlijk.

Succes!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Indertussen is ze al ver gevorderd. Ik ben nog takken aan het buigen. Ze is verpot in een 14L lange pot. Ze begint veel bloei te vertonen , theoretisch zou dit niet kunnen. Kan dit komen door in een te kleine pot te staan?

Foto volgt

Comment

7th wave Lst
                Attached Files

Comment

Eigelijk mag ze pas omhoog beginnen groeien in de bloeifase heeftviemand hier tips voor kan ik midden juli een deel wegknippen ? Of voorzichtig met teveel wegknippen?
                  Attached Files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hippiekomeet View Post
                    Indertussen is ze al ver gevorderd. Ik ben nog takken aan het buigen. Ze is verpot in een 14L lange pot. Ze begint veel bloei te vertonen , theoretisch zou dit niet kunnen. Kan dit komen door in een te kleine pot te staan?

Foto volgt
                    Logischer wijze van denken is dat ie veel stress te verduren krijgt en zich, door doodsbedreiging, wilt voortplanten en daardoor in bloei komt te staan?
                    of 1 v d vele andere redenen..
                    A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

Comment

Gaat ze dan vanaf nu doorbloeien? Of minder stres geven zodat ze weer groeit?

Comment

Ik heb dat ook, bij mij zijn ze gaan reveggen. Dacht zelf ook dat ze gewoon zouden doorbloeien.
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Ik zal wel weer iemand op z'n tenen trappen, maar ik vraag het toch...waar zie je die bloei dan ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ze zullen voorbloei in de oksels (wat geheel losstaat van donkeruren) aanzien voor ware bloei.

Comment

In de oksels is er bloei en de internodes van de nieuwe scheuten groeien korter op elkaar

Comment

Bezig...
                              X