Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hey deze week doen de planten vreemd de stengels van de toppen beginnen percies langer te worden . Welk fenomeen kan dit zijn ?? Of maak ik me zorgen om niets
De andere heeft het ook maar kan geen duidelijke foto nemen .
Weet niet goed wat doen . Als ik het zie zo zie blijven vorderen zit ik te denken aan de stam te splijten voor de sapstroom te verstoren en de plant zijn laatste energie in de bloemen te steken .
Ik zou niet teveel van die dingen doen met autoflowers :p als ik dit zie zou ik toch nog 2 weken wachten, de bladeren lijken mij nog mooi groen, de toppen moet nog aandikken
Normaal nog 2/3weken. Heb nog wat verdergezocht en het kan zijn dat ze strekken door dat ze het te warm hebben . Ga dus voor betere verluchting zorgen en hope dat ze stoppen met strekken
Die plant moet echt nog wel langer dan 3 weken hoor en strekken doe ze niet
Wat op zakje staat is bij een plant in de ideale omstandig heden en da hebben we hier in Nl niet
Comment