Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het zal de warmte zijn. Welke invloed heeft dat foxtailen op de oogst. Zal er nu minder aan komen of zal het gewoon heel veel meer werk worden om te knippen ?
heel veel meer werk om te knippen zal het ook niet worden, de toppen worden alleen wat minder compact (maar niet lichter, alleen wat uitgerekter met lekker veel thc)
De dames zien hier af van de warmte . Het strekken maakt me geen zorgen. Maar de gele bladeren kondigen voor mij wel het einde aan. De cloudy trichomen beginnen te overheersen, hier en daar 1 amber. Foto is niet mogelijk met zakmicroscoop . Al bij al ben ik al zeer tevreden met wat er aan hangt. Ondertss ben ik een weekje aan het spoelen, ik probeer ze nog een week te laten staan.
Bedankt voor de tip. Ik post altijd met de tapatalk app. Is daar ook die mogelijkheid.
Momenteel 45 graden in mijn serre. Ik weet dat ze nog langer kunnen maar in de loop van volgende week zal ik gaan knippen. Zo zijn die uit de tuin voor het familliefeest van volgend weekend . Ik maak dit verslag nog af met foto s van de oogst en opbrengst . Daarna gaan we door met de gewone planten in een ander topic . Er is nog een hollandse hoop , een power plant en een frosty kush aan het doorgroeien 😊
Comment