Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Netjes man! Tijd om mooie weckpotten te kopen voor de cure. Dan kun je over een paar maanden (tot jaren) van dat lekkers blijven genieten zonder dat het naar hooi gaat smaken
de takjes zijn bijna klaar om gewogen te worden en in de cure potten te gaan.
Na veel lezen over curen snap ik waarom er zoveel hooi weed er in de omloop is. Laatst had ik alweer prijs betaal je 100 euro voor muffe toppe. men fijn knipafval is wel 10 keer beter ! Over een paar dagen update over oogst
De autofrisian dew is 43g geworden
Hemels kruidig aroma , thee zetten van verse blaadjes is ook een aanrader , neem vele kleine paarse bladertjes stop ze in een theebuideltje minstes 10min laten trekken je thee kleurt helemaal rood. Suiker is er lekker bij en met citroen krijg je een barbie roze thee .
De autowidow is 38g
Deze rookt iets scherper maar is heerlijk , totaal anders dan wat je op straat koopt , naar mening 10keer beter ! de toppen zijn flink gestrekt maar dat geeft veel thc. Wat ik ook merk is dat ik van 1g er wel 4 kan draaien. Van de shopwiet kom ik amper aan 2 .
Comment