Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e buitenkweek 5x spliff cheese

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e buitenkweek 5x spliff cheese

ik ben nu na een hele tijd weer thuis gekomen, de plantjes zien er wel redelijk goed uit. het enige probleem is dat veel toppen vol zitten met rot, en sommige voor de helft. ik had al wel verwacht dat dit het geval zou zijn aangezien ik ze zo lang heb moeten missen maar de schade valt op zich best mee.
    nu heb ik samen met een vriend een stuk of 2 toppen gepakt die een grote hoeveelheid rot onderaan hadden en het rookbare spul en de rot gescheiden.
    maar nu zaten we te denken of dat wel zo'n goed plan is, is de kans groot dat we na het aanraken van de toprot de schimmel overbrengen naar de rest van de wiet? zo ja: wat is een betere manier om de toprot en toppen te scheiden?

ik ga de plantjes morgen allemaal omleggen en hoop dat iemand me hier nog wat over kan vertellen. op internet vind ik alleen wat je moet doen als je rot ontdekt in je plantjes, niet wat je moet doen als je ze wil oogsten terwijl er rot in zit.

Comment

Re: 1e buitenkweek 5x spliff cheese

Ja als je het aanraakt kan je het overbrengen. Met een apparte schaar ruim wegknippen en het rot de vuilbak in.

Krijgen we wel nog foto's te zien van de oogst of nog voor dat je knipt.

Thugz

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
      X