Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stemma doet stout...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Stemma doet stout...

Hahaha die bloemen, briljant idee!

Comment

​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        In verband met een tuinfeest bij de buren , heb ik mijn planten undercover gezet.
        (Tip van mijn zus, bloemen van de action)
        [ATTACH=CONFIG]273942[/ATTACH]
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...x600w-120x240m

Comment

Gaat heerlijk hier Stem! Mooie plantjes.

Comment

Handig! Die haal ik ook voor als de glazenwasser bij de buren komt.
            Baas in eigen brein.

Comment

hahahahaha Stemma!!! die bloemen PRACHTIG goed gezien

Comment

Hehehe die Stemma,
                Geweldig die bloemen
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Ha zijn dat nou zeekoeien? Ik dacht dat die er anders uitzagen

Veel succes nog, ziet er leuk uit! En veel plezier met het buurtfeest!
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Administratie

Auto Jack
                    (68 d) gezaaid 21 juni, ontkiemd AJ-1, 27 juni (met hoesje om) getopt 16 juli , AJ-2, 29 juni, AJ-3, 3 juli via keizersnede na stuitligging op 4 juli zelfstandig kopje omhoog.
                    Blue Mammoth (70 d)gezaaid op 21 juni ,ontkiemd ; BM-1, BM-2, BM-3, 26 juni getopt/gefimd op 15 juli Bloei BM2-5 aug , BM-3 10 -aug
                    CBD Med Gom 1.0 (63 d)gezaaid op 9 juni, ontkiemd CB-1,CB-2,CB-3, 16 juni getopt/gefimd 8 juli, Bloei CBD-1-29 juli CBD-2 en 3 4 augustus
                    Deimos (60 d) gezaaid 27 juni, ontkiemd; D-1 en D-2 op 1 juli

Blue Mystic ( 70 d bloei) gezaaid 4 juli ontkiemd 12 juli
                    Crimea Blue (60 d bloei)gezaaid 4 juli-> dood, gezaaid 13 juli Crimea Blue 1 ontkiemd 16 juli, gezaaid 15 juli ontkiemd. CBlue-2 , CBlue- 3 beiden ontkiemd 21 juli
                    Grapefruit (56 d bloei) gezaaid 4 juli, ontkiemd 8 juli zaadhoesje verwijderd. gezaaid 16 juli, ontkiemd Gr-2 ontkiemd 22 juli Gr-3
                    Phatt Fruity (64 d bloei)gezaaid 4 juli ontkiemd 12 juli, gezaaid 15 juli ontkiemd PF-2 PF-3 beiden 20 juli

Tot nu toe aan de planten gegeven;
                    Neemolie Spuitmix
                    Bacterial van No Mercy
                    Fishmix- als bladvoeding
                    Root Juice Biobizz
                    Vital, Ecostyle
                    Alga Mic Biobizz

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

, bedankt mannen !

11 augustus

Het gaat hier als kool. De Blue Mammoths lijken nu gezien hun groene kleur ook in de onderste bodemlaag te zijn aangekomen.
                    Ik weet niet of het de grotere pot, wormenmest of het goede weer ligt maar ze zijn een stuk hoger dan vorig jaar.
                    Ook hebben de "verschillende"top methodes duidelijk invloed op de planten. Als alle toppen gevormd zijn , zal ik dit toelichten.
                    Ik heb de zaailingen 4 dagen terug een minieme hoeveelheid bio grow gegeven gezien de lightmix natuurlijk weinig voeding bevat,
                    ze vonden dat wel lekker zo te zien. Vanavond gaan ze naar een grotere pot.

De overzichtsfoto's

11 augustus en 5 augustus

P1040638-1.jpgP1040548-1.jpg

P1040633-1-1.jpgP1040605-1.jpg

ik geloof dat ik hier een potje heb omgewisseld ?
                    P1040627-1.jpgP1040607-1.jpg

Tot de volgende update !
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Looks good stemma

Comment

die gaan als een tierelier hier en zo hoort dat natuurlijk ook
                        juiste voeding en het goede weer zullen hier wel een grote rol inspelen
                        overpotten afjes? kan da wel maar ja , toppen mocht ook niet bij hen dus dat zal wel snor zitten
                        (zo zat het toch in mijn hoofd maar dat weten is wel al 4 jaar oud)

het zal daar in die hoek wel al aardig een geurboeket geven

andersom de foto's plaaten , eerst oud en dan nieuw is wel wat imposanter als je de 'lightbox' gebruikt
                        misschien iets voor het volgende verslag

greetz

Comment

Schitterend Stemm!

Comment

Administratie

Auto Jack
                            (68 d) gezaaid 21 juni, ontkiemd AJ-1, 27 juni (met hoesje om) getopt 16 juli , AJ-2, 29 juni, AJ-3, 3 juli via keizersnede na stuitligging op 4 juli zelfstandig kopje omhoog. (Voor)bloei AJ-1 en 2-15 augustus
                            Blue Mammoth (70 d)gezaaid op 21 juni ,ontkiemd ; BM-1, BM-2, BM-3, 26 juni getopt/gefimd op 15 juli Bloei BM2-5 aug , BM-3 10 -aug
                            CBD Med Gom 1.0 (63 d)gezaaid op 9 juni, ontkiemd CB-1,CB-2,CB-3, 16 juni getopt/gefimd 8 juli, Bloei CBD-1-29 juli CBD-2 en 3 4 augustus
                            Deimos (60 d) gezaaid 27 juni, ontkiemd; D-1 en D-2 op 1 juli. (Voor) bloei op

Blue Mystic ( 70 d bloei) gezaaid 4 juli ontkiemd 12 juli
                            Crimea Blue (60 d bloei)gezaaid 4 juli-> dood, gezaaid 13 juli Crimea Blue 1 ontkiemd 16 juli, gezaaid 15 juli ontkiemd. CBlue-2 , CBlue- 3 beiden ontkiemd 21 juli
                            Grapefruit (56 d bloei) gezaaid 4 juli, ontkiemd 8 juli zaadhoesje verwijderd. gezaaid 16 juli, ontkiemd Gr-2 ontkiemd 22 juli Gr-3
                            Phatt Fruity (64 d bloei)gezaaid 4 juli ontkiemd 12 juli, gezaaid 15 juli ontkiemd PF-2 PF-3 beiden 20 juli

Tot nu toe aan de planten gegeven;
                            Neemolie Spuitmix
                            Bacterial van No Mercy
                            Fishmix- als bladvoeding
                            Root Juice Biobizz
                            Vital, Ecostyle
                            Alga Mic Biobizz

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                            @ Hypno , bedankt
                            @ B2N, bedankt voor de tip, ik ga het gelijk zo doen
                            @ Lionkeeper,

16 augustus

Op 12 augustus wilde ik bij de CBD-3 ook een low stress training doen, die helaas een tak afspleet, met bind touw bij elkaar gebonden, geen tape. Ik vind de CBD MED maar gedrochtjes, zoveel blad in de toppen dat moet wel rot worden. Toen ik net het bij elkaar groeien van de gescheurde steel met een gele kring op de foto wilde duidelijk maken zag ik de kleine voetjes van een groene rups. Die was mij nog niet eerder opgevallen. Zo loont het zich toch weer dat ik mijn best voor jullie doe .
                            Ze doen mij denken aan een Big Bang AF van vorig jaar, die zat ook zo vol blad en het leek wel de verzamelplaats voor rupsen uit de hele buurt. Ik kijk het nog een weekje aan, maar als ze alle 3 onder de rupsen komen, neem ik afscheid van ze.
                            Verder de CBD Med en Blue Mammoth besproeid met Vital, toen was de Vital op. Bij de welkoop nieuwe gehaald, 1 euro goedkoper maar met 250 ml minder inhoud , hij sprayt wel fijner verdeeld nu. Doordat het steeds regenachtig bleef heb ik de overige planten niet goed kunnen inspuiten, dit probeer ik morgenavond te doen.

Verder de Grapefruit 1 en Phatt fruity 1 terug getopt naar de 5e node ( net iets hoger in de hoop op een fim). De wondjes afgedekt met wat vaseline en zout. De Grapefruit op stek gezet, kijk of mij dat gaat lukken.
                            De Crimea Blue 1 zat net op haar 5e node en de Blue Mystic zou niet geschikt zijn voor buiten, dus die laat ik zoveel mogelijk met rust.

Vandaag ook eindelijk de kleine plantjes verhuisd naar een grotere pot.

Door het regenachtige weer zijn er weer een aantal potten behoorlijk zwaar geworden, die heb ik nu onder een afdak gezet.

De foto's ( bij sommige foto's heb ik gesjoemeld met de achtergrond om herkenbare punten te verdoezelen)

Overzicht 11 en 16 augustus
                            P1040638-1.jpgP1040667-1.jpg
                            P1040627-1.jpgP1040685-1.jpg

De getopten

P1040659-1.jpgP1040662-1.jpg
                            P1040660-1.jpgP1040661-1.jpg

Het gedrocht

P1040648-1-2.jpgP1040670-1-01-1.jpg
                            P1040657-1.jpgP1040652-1.jpg

De ongetopten
                            P1040663-1.jpgP1040664-1.jpg

De stek
                            P1040665-1.jpg

Overzichten Afjes per soort
                            P1040671-1-2.jpgP1040672-2.jpg
                            P1040674-1-1.jpgP1040675-2.jpg
                            P1040676-2.jpgP1040678-1.jpg
                            P1040680-1.jpgP1040682-1.jpg
                            Bij de Deimos twijfel ik of ik de nummers niet heb omgedraaid

tot de volgende update

Stemma doet stout (2016)

Comment

Terug een schitterend verslag. Wat met verbaast is dat die CBD Med zo lastig te kweken lijkt. Ik snap je argument over het vele blad inderdaad goed. Het is wat op de markt gebracht als de "gemakkelijke" oplossing voor de medicinale thuiskweker zonder ervaring. (Plant & Pray). Het is dus een interessante conclusie om te zien dat iemand met kennis van zaken er zo'n moeite mee heeft dat ze dan maar gedumpt zullen worden. Een gemiste kans dus.

Thx!
                              LK

Comment

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bezig...
                                X