Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hahaha, bij zo'n gluurbuur zou je toch wat botrytis in de tuin gooien
18 september
Gisteravond de Auto Jack's bekeken . De AJ - 1 en AJ - 2 zagen zo'n 20 % amber de AJ 3 misschien 1 % amber en zeker 70% clear. Dus besloten de AJ - 1 en AJ - 2 te oogsten
Bij de AJ - 2, had ik al een gelig fanblad gespot, logisch zo naar het eind dacht ik.
Bij nadere inspectie bleek hier botrytis al flink te hebben gewoekerd. Ik denk dat ik zo'n 35% van de AJ -2 heb kunnen weggooien. Bij de AJ - 1 was dat maar zo'n 10 %, gelukkig.
Weer in elke plant 1 rups, in de AJ - 1 had hij een blaadje dichtgesponnen, dus heb ik deze maar bij de vlinderstruik geplaatst.
Ik heb met de microscoop een paar foto's genomen van een stukje toprot om te laten zien dat het consumeren van aangedane delen van de plant echt af te raden is !
"Er is meer tussen hemel en aarde, vriend Horatio, dan waarvan Uw wijsheid droomt."
Mooie schimmel, naja niet zo mooi voor jou maar wel mooi op de foto gezet. Op de laatste twee foto's zie je de spoordragers er al uitkomen schieten. Als je dat nog een dag laat liggen zitten de sporen erop.
Zo, ik heb even flink wat achterstand opgehaald...
Jeetje stemma!! Wat super sonde al dat rot.
Hopen dat de laatste plantjes voor je nog een beetje goed blijven dan...
Volgende week word ons een mooie na zomer week belooft...
Love,
Wunkie
Life's a bitch and then you die.
So fuck the world and lets get high.
@ Flint, Bedankt !
@ Wunkie, ik had bij de afjes al met veel rot rekening gehouden, maar het is toch altijd rot om rot te vinden
24 september
Weer een korte update, op de Crimea Blue na beginnen de normale planten bloeiverschijnselen te tonen.
Zelfs de grapefruit kneus.
Vroegbloeiers Kortbloeiers Ik zal nog iets moeten bedenken om ze te versieren met de kerst
en ze uit het zicht te houden van de langs schaatsende menigte
Comment