Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stemma doet stout...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Stemma doet stout...

Hmm merkwaardig jaar Stemma.
    Het enige wat ik niet begrijp is dat je pas in juli juli begint met gefeminiseerde zaden.
    Zonde joh! Ik hoop dat je genoeg hebt tot okt dit jaar. Hier vliegt het er door ivm gehandicapt familielid die er wel op slaapt en van 3x 50mg oxa niet.
    Nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Baas in eigen brein.

Comment

@MWay, Bedankt

@ Steundheufd, Ik blijf voorzichtig he

@Eclection, Dat had alles te maken met wat huiselijke omstandigheden, onder meer een kinderverjaardag eind juni en dan kon ik niet alles vol hebben staan. In 2016 zijn we daar vanaf
      Zelf had ik gerekend naar de weken groei begin juli tot 12/12 begin september en dat zou voldoende moeten zijn, buiten werkt dat toch anders. Van de Crimea had ik al eerder wat gezaaid maar die kwamen niet boven en dan ben je zo een week verder.
      Dit jaar gaat alles in de 1e week van juni in de grond andere soortjes en ook niet meer zo veel.
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ah dan begrijp ik het, gelukkig dit jaar geen last van.
        Toch vind ik juni ook wat laat, doe je dat ivm hoogtebeperking?
        Als je in mei start en bijv wat naar buiten buigt dan pak je die maand mooi mee toch? Misschien wel meer toppen dan.
        Baas in eigen brein.

Comment

Plaats gewoon wat af's in april/mei dan heb je wat leuks te doen alvast ;D

Comment

@Eclection, ze mogen ook niet te hoog worden, zal meerdere keren toppen denk ik.
            @Hypnotized, misschien 2 of 3 autorotflowers dit jaar

Stemma doet stout (2016)

Comment

ah ok, komt vast goed.. ik heb er alle vertrouwen in.
              Baas in eigen brein.

Comment

Protip voor de alcohol-trekkers: ik heb van een goedkope dremel (action, 10 euro) en een metalen dekseltje van een potje met wat gaatjes in de zijkant, een centrifuge gemaakt. Met de eppendorf buisjes van 420shop (of ergens anders, of andere buisjes) kun je op die manier het bladgroen er voor een groot deel uit centrifugeren. Met een boormachine en wat ducttape zou het ook vast kunnen. 5 minuutjes laten draaien, en je zult verbaast staan wat er op de bodem te vinden is.

zoiets dus.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bedankt LR2! Zou dat ook werken na het mengen met olie ?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Misschien zelfs wel beter!
                    THC mengt goed met olie, en lost er in op. Of chlorofyl dat ook doet, dat weet ik niet. Maar in alcohol lost het chlorofyl in ieder geval niet zo super lekker op, het wordt een soort suspensie. Op zo'n 25% chlorofyl na, dat toch wel wilt oplossen..
                    Na flink centrifugeren zakken/zwaaien de zwaardere chlorofyldeeltjes naar de bodem omdat die niet heel lekker oplossen in de alcohol.
                    Ook andere vervuiling, zoals stofdeeltjes en smerige huidresten, belanden zo onder in het buisje.

Olie is wel flink wat stroperiger, dus het kan zijn dat dat veel langer duurt omdat de deeltjes veel meer weerstand krijgen door die stroperigheid. Een knikker in de modder zakt immers ook trager naar de bodem dan een knikker in een emmer water.

Gebruik wel plastic he, alsjeblieft. Op hoge toeren (snel draaien) wilt er nog weleens onverwacht wat kracht vrijkomen. Want glazen buisjes die losschieten.. oei oei oei.

Helemaal helder gaat het niet worden, maar hier met de thuisopstelling kreeg ik toch bijna 15% van het totaalgewicht in een propje onderin het buisje. Dat was allemaal vervuiling; vettigheid, eiwitten, aminozuren, chlorofyl en al die andere plantdelen die graag 'knuffelen' met alcohol maar er niet volledig in oplossen.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

stouterds

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post

@Eclection, Dat had alles te maken met wat huiselijke omstandigheden, onder meer een kinderverjaardag eind juni en dan kon ik niet alles vol hebben staan. In 2016 zijn we daar vanaf .

Stemma doet stout (2016)

Comment

?????????

Comment

Netjes Stemma, effe zeggen waar het op staat en verder.

Baas in eigen huis zoals het hoort.

Comment

Geloof mij nou dat je Stemma niks wijs maakt! je kan der skills bijna proeven vaak en zo weet ik er nog wel een paar hier.

Ik vind Stemma een respect member!
                              sigpic
                              LED there be light

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X