Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple Bud (White Label)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Purple Bud (White Label)

Korting op 420shop
    Ik ben bijna 2 weken geleden begonnen om mijn eerste wietplant te kweken. Het is een gefemminiseerde Purple Bud.

Ik weet nog weinig van het kweken van wietplanten en ik ga proberen mijn plant in pot te kweken uit zaad, op het balkon in de zon. Ik wil eigenlijk geen chemische plant kweken door er stoffen aan toe te voegen die de natuur niet heeft uitgevonden, maar ik sta open voor tips. Als de plant groot genoeg word, dan ga ik hem verpotten in een 10 liter pot met drainage rooster.

w1 dag 3.jpg

Dit is de 3e dag na het ontkiemen in de aarde. Ik ben begonnen met een 1.5 liter pot op de vensterbank.

w2 dag 5.jpg

Na 5 dagen is het stekje aardig gegroeid. Ik heb een kleine hoeveelheid koemestkorrels opgelost in water en deze toegevoegd aan de plant.

w3 dag 8.jpg

Na een week de plant verplaatst naar het balkon op het zuiden. Hier komt na 12.00 uur de zon langs en op een mooie dag staat hij tot zeker 21.30 uur in de zon.

w4 dag 12.jpg

De plant na 12 dagen. Het blad is iets groter geworden, maar ik merk dat de nerf wat gelig ziet. Gaat dit een probleem worden, of is dit gezichtsbedrog? Vooralsnog verder alleen maar water gegeven, na de 1e keer met de opgeloste koemest korrels.

Re: Purple Bud (White Label)

Gisteren ben ik gestart met een 2e kweek uit zaad. Deze direct in een 10 liter pot gestopt. Beide Purple Bud, waarvan de eerste kweek tot aan de oogst in een kleine pot blijft staan.

Comment

2 weken.

w5 dag 14.jpg w6 dag 14.jpg

De 14e dag van de plant in kleine pot. Er komt nieuw blad, maar het plantje lijkt nog erg kwetsbaar. Ik ben er wel achter gekomen dat de top van de plant naar het licht probeert te groeien, vandaar dat hij wat krom lijkt op de vorige foto's. Gisteravond de pot gedraaid met de kromming naar de muur toe en vanmorgen stond hij weer recht.

Comment

Plant zal altijd naar licht toe groeien, niet te druk om maken als er eenmaal wat meer bladeren komen wordt dat wel minder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lesley View Post
          Plant zal altijd naar licht toe groeien, niet te druk om maken als er eenmaal wat meer bladeren komen wordt dat wel minder
          Ja, maar ik vind het steeltje nog te dun en ik wil niet hebben dat hij nu al knakt omdat hij topzwaar word, daarom draai ik hem van de zon af als hij te krom gaat staan.

Comment

zorgen dat plantje een beetje in de wind staat, dan zal steeltje snel wat dikker worden

Comment

zorgen dat plantje een beetje in de wind staat, dan zal steeltje snel wat dikker worden
              Hij staat op het balkon, dus wind genoeg daar. Het is ook pas 14 dagen vanaf het zaadje.

Comment

ll 001.jpg

Die van mij staat een weekje langer, maar steeltje begint al lekker stevig te worden.

Comment

Die van mij staat een weekje langer, maar steeltje begint al lekker stevig te worden.
                  Mooie plant. Wat voor een is het?

Comment

Van mij is een Bleu Berry Haze AF.. Had verwacht dat een Af-je het buiten wat minder zou doen, maar ze groeit lekker..

Comment

Van mij is een Bleu Berry Haze AF.. Had verwacht dat een Af-je het buiten wat minder zou doen, maar ze groeit lekker..
                      Ik heb je andere foto's gezien. Ziet er inderdaad goed uit. Nu hopen op een mooie zomer.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

pb.jpg

Even een foto geupload van de plant zoals hij er straks uit moet gaan zien (Dit is niet mijn plant).
                      Last edited by Lupweedy; 12 June 2015, 13:40.

Comment

Zier er mooi uit vooral dat Paarse

Comment

Zier er mooi uit vooral dat Paarse
                          Jazeker. Ik zag hem op de site en was gelijk verkocht.

Comment

Ik heb deze nu besteld leken mij ook wel wat. Ook een AF.
                            pcheese.jpg

Comment

Ik heb deze nu besteld leken mij ook wel wat. Ook een AF.
                              Ook mooi. Die oranje haartjes doen me denken aan de Orange Bud die ik vroeger rookte. Ga je daar ook een verslag van maken? Lijkt me erg interessant.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

w7 dag 14.jpg

De verdediging van een wietplant op zijn best. Op (te) warme dagen gaat het blad omhoog, waarschijnlijk om het nieuwe blad te beschermen tegen verbranding. Heerlijk om het plantje zo zijn best te zien doen.
                              Attached Files

Comment

Bezig...
                              X