Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purple Bud (White Label)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Purple Bud (White Label)

Het heeft een tijdje geduurd, maar hier zijn de nieuwe foto's van mijn plant in bloei. De eerste plant is weg, heb ik al het blad vanaf geknipt om te kijken wat er gebeurt, maar dat was geen goed idee geweest. De 3e plant doet het fantastisch naar mijn idee. Ik heb haar wel naar binnen gehaald om achter het raam af te bloeien in een warmere omgeving dan de temperaturen buiten van dit moment, maar ze heeft het erg naar haar zin achter het raam.

pb.jpg IMG_20151010_165150.jpg IMG_20151010_165159.jpg IMG_20151010_165214.jpg

De plant in de vensterbank is een mandarijn, dus die hoort niet bij dit verslag

Comment

Comment

Re: Purple Bud (White Label)

De plant staat in een kamer die op het moment niet word gebruikt en ik sluit de gordijnen tussen 19.00 uur en 07.00 uur. De zon staat wel vanaf 12.30 uur op deze kant dan de woning, dus aan licht geen gebrek. Het glas geeft tegelijkertijd ook een broeikas effect. Ze heeft ook tot begin oktober altijd buiten gestaan en bij regen naar binnen gehaald of afgeschermd gestaan en gaat nu de laatste maand van de bloeiperiode in binnen in huis, dus ik denk dat dat wel meevalt. Ze krijgt ook nog steeds elke week een beetje voeding met verhoogde waarden, tot 2 weken voordat ik ga oogsten en dan krijgt ze alleen water met een beetje sap uit een uitgeknepen citroen.

Comment

Bezig...
        X