Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tyskie A.M.S. - ORANGE BUD - ARJAN HAZE - BAGWEED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Tyskie A.M.S. - ORANGE BUD - ARJAN HAZE - BAGWEED

Korting op 420shop
    Hey,

ben van het jaar ook weer begonnen met wat plantjes,

2x A.M.S. waarvan 1 in ? liter pot en 1 in volle grond
    2x Orange Bud in 11 liter pot (1 is intussen niet meer haha)
    1x Arjan Haze FEM 11 Liter pot
    2x Bagseed 1 in 11 liter, 1 in volle grond (eentje van deze was een experiment op de vensterbank eind vorige zomer, heb ze levend gehouden onder een lamp en nu buiten weer laten reveggen, en ze ziet er nu een beetje begaait uit)

Tot nu toe nog niet veel foto's, alleen van de 2 mooiste plantjes, pot A.M.S. en Orange Bud

links A.M.S. ongeveer 45cm, rechts getopte Orange Bud, tegen de 75cm (allebij ongeveer 2 maand oud)

maar deze hebben ook allebij hetzelfde probleem, wat denken jullie?
    ik twijfel tussen Stikstoftekort of Calcium tekort. PH is goed volgens m'n PH-meter.

Binnenkort wel wat meer foto's, hou jullie op de hoogte.

Grtz

(zie net trouwens foutje in m'n titel, BAGWEED zou BAGSEED moeten zijn, maardamaaktnieuit, haha)
    Last edited by tyskie; 11 June 2015, 20:32.

Re: Tyskie A.M.S. - ORANGE BUD - ARJAN HAZE - BAGWEED

Yep, lijkt een stikstof tekortje.
    Logisch ook, ze staat in een -naar verhouding- klein potje, dat ook nog eens niet helemaal vol zit.
    Zou die eens overpotten in 2x-zo-grote potten die je tot het bovenste randje vult met fijne verse goeie grond.
    De grond is de basis van het geluk.
    Succes dit jaar !
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Yep, lijkt een stikstof tekortje.
      Logisch ook, ze staat in een -naar verhouding- klein potje, dat ook nog eens niet helemaal vol zit.
      Zou die eens overpotten in 2x-zo-grote potten die je tot het bovenste randje vult met fijne verse goeie grond.
      De grond is de basis van het geluk.
      Succes dit jaar !
      Dankjewel voor de tip, dat was ik ook nog vanplan,
      maar laat ze nog even gaan.

Jij ook veel succes van 't jaar!

Grtz, Tyskie

Comment

Zoals beloofd, hier foto's van de rest van de plantjes...

Arjan Haze FEM, overvoed (wordt nu geflusht) en moet een nieuwe pot

Bagseed, laat begonnen, voor de lol

Links Orange Bud, moet nog in nieuwe pot, maar hij gaat nog redelijk op't moment.
        Rechts A.M.S. f1 (A.M.S. van vorig jaar x Joekel van vorig jaar) in 40 liter bak van vorig jaar.

En nog een A.M.S. f1 in volle grond

'tis allemaal een beetje beun, ik weet het, maar 'tis nog maar m'n 2de keer.
        En vorig jaar had ik 50 gr. van 1 plant, als ik nu ook van elk 50 gr. zou hebben ben ik al tevreden

grtz, Tyskie

Comment

Orange Bud ook verpot, zal ze goed doen.

Comment

ziet er allemaal mooi uit !!
            leuke avatar ook
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

@ poepzak: Dankjewel!

Orange Bud, 120cm, nieuwe pot heeft goed gedaan!

A.M.S. f1, 100cm

Arjans Haze, nog altijd een beetje kut qua uitzicht, maar groeit wel hard!

Bagseed reveg, heeft op 1 tak na terug mooi blad!

Bagseed

A.M.S. f1, blijft wat klein, denk dat hij daar wat te weinig zon krijgt

grtz!

Comment

Allright,orange bud eindelijk een verslag gevonden die orange kweekt,is ze fem of regulier?

S6 verder

Comment

Cool die Orange Bud,
                  Staat ook op mijn verlanglijstje
                  Kijk graag even mee
                  2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                  2016 - Greyvol's buitenkweek
                  2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soulrebel View Post
                    Allright,orange bud eindelijk een verslag gevonden die orange kweekt,is ze fem of regulier?

S6 verder
                    regulier, maar ik heb erg mijn best gedaan om ze in week 4 (volgens het internet een belangrijke week bij de geslachtsvorming) in optimale omstandigheden te houden, dus let's hope for the best

@ Greyvol, dankjewel voor de comment, heb het soortje ook al gehad en is een lekker plantje

Comment

't mooie weer is terug, dus tijd voor foto's!

Orange Bud, blijft iedere dag zichtbaar groeien, onderhand 1,5m

A.M.S. doet het ook nog goed

Bovenaan Arjans Haze, onderaan Bagseed, allebij goed hersteld van die krullende bladeren. Denk dat de grond niet zuur genoeg was.

"Groepsfoto"

Ciao!

Comment

Eerste bloei is verschenen op A.M.S. f1 in de oranje pot!

Op verschillende plaatsen beginnen de kleine witte pistels nu uit te schieten!
                        Wel al vroeg ofniet? Heeft geen autoflower genen...

sorry voor de slechte kwaliteit foto, maar ik heb zelf geen fatsoenlijke camera om dit vast te leggen,
                        zal als er meer te zien is de camera van mijn vriendin wel eens lenen.

Grtz
                        Last edited by tyskie; 23 July 2015, 13:32.

Comment

Reveg Bagseed plant is nu ook aan de bloei begonnen!

Comment

Altijd leuk als die onbekende bagseed soortjes vrouwtjes blijken te zijn! Heb er dit jaar ook 3 buiten gezet voor de gein en het blijken ook allemaal vrouwtjes te zijn
                            Gaat wel lekker voor de rest daar, die orange bud ziet er een sterke plant uit, hoop dat het een vrouwtje is!
                            Ga je die haze en dat onbekende zaadje nog verpotten? Zien er namelijk niet zo'n grote potten uit?
                            Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                            Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wietgoeroe View Post
                              Altijd leuk als die onbekende bagseed soortjes vrouwtjes blijken te zijn! Heb er dit jaar ook 3 buiten gezet voor de gein en het blijken ook allemaal vrouwtjes te zijn
                              Gaat wel lekker voor de rest daar, die orange bud ziet er een sterke plant uit, hoop dat het een vrouwtje is!
                              Ga je die haze en dat onbekende zaadje nog verpotten? Zien er namelijk niet zo'n grote potten uit?
                              Ben ik inderdaad nog vanplan, tenminste met die haze. Die andere kan denk ik toch niet veel groter worden met dat LST'en.
                              Op het moment heb ik gewoon helemaal geen geld, zelfs niet voor een zak potgrond en een kuip.. (Student )

Grtz!

Comment

Bezig...
                              X