Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tyskie A.M.S. - ORANGE BUD - ARJAN HAZE - BAGWEED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tyskie A.M.S. - ORANGE BUD - ARJAN HAZE - BAGWEED

Hey,

door die klerewind is mijn orange bud van waar de 2 hoofdstammen beginnen tot aan de volgende vertakking gespleten (verticaal)

Ik heb hem nu eerst stevig dichtgebonden met henneptouw, een soort van compressen rond (die voor menselijke wonden) en dan een laag plakband om het luchtdicht te houden, vervolgens nog eens 3 trekbandjes.

Sorry voor de gedraaide foto's, maar krijg het niet anders klaar met Tinypic...
    Hoe schatten jullie haar kansen in, zou ze dit overleven? Heb het gelukkig? wel op tijd gezien
    Vind het echt k*t, was zo'n prachtplant en dan paar dagen klotewind en nu lijkt ze in mijn ogen verloren...

grtz, Tyskie

Comment

Gewoon zo laten doen, kan nog wel wat worden. Plantjes zijn nogal sterk.
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

ze staat gewoon mooi terug recht dus ik vermoed dat het wel goed komt

Grtz, Tyskie.

Comment

Orange bud is neer, mannetje... was op het eind dik 2,5 meter hoog en 2 meter breed.
          binnenkort ook de A.M.S. in volle grond.

De rest staat allemaal mooi in bloei, binnenkort foto's.

Comment

bagseed reveg:

A.M.S.

Comment

deze week zitten 2 van de 3 resterende planten aan week 6 van bloei.
              Nu beginnen de toppen te zwellen, de bagseed ziet wit van de trichomen, en de A.M.S. begint nu trichomen aan te maken.
              Heb de trichomen van de bagseed bekeken met een microscoopje, deze zijn allemaal nog doorzichtig, en ik wil ze amber hebben dus ga ze goed in de gaten houden!
              Ik ben van plan ze na deze week nog 3 weken te laten bloeien, waarvan 1 week spoelen.

De Haze is jammer genoeg nog niet in bloei geschoten... Dit wordt denk ik niet veel, ga hem als het weer echt slecht wordt in de garage voor het raam laten afbloeien.
              Les voor komende jaren: geen haze meer! (beginnersfoutje haha).

Heb gelukkig wel een stek gemaakt van de vrouwtjes A.M.S. en heb een klein stukje van de mannelijke Orange Bud laten staan, deze staan samen in een afgesloten ruimte om zaadjes voor volgend jaar te kweken. Benieuwd wat hier het resultaat van wordt!

Grtz, Tyskie!

Comment

A.M.S. heeft ongeveer 650 gram NAT EN RUWGEKNIPT opgeleverd.
                dus; alleen alle fanleaves weg, kleine blaadjes aan de toppen nog niet geknipt.
                heus verschil met de A.M.S. van vorig jaar
                Plaats het eindresultaat als alles droog is.

Comment

Geen plaatjes meer ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                    Geen plaatjes meer ?
                    Hey QnQ,
                    leuk dat je reageert, het leek alsof het forum een beetje dood was
                    Heb wat foto's voor je online gezet, sorry voor de scherpte, maar mijn camera is al wat ouder!

Voor de knip!

Vouwmeter als schaal

Hand als schaal

'tis zoals je ziet allemaal nog niet zo uitgebreid geknipt, vind zelf dat dit beter gaat als het al wat droog is.
                    Maak nog wel extra foto's en een close-up als alles droog en geknipt is!

Groeten!

Comment

Deze is inderdaad een stuk beter gelukt dan vorig jaar.
                      Maar bij deze had je ook wel een week of 5 eerder voorbloei.
                      Daar kun je heel wat vlaaien van maken voor de band

Hoe ist met de haze en de bagseedplant ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        Deze is inderdaad een stuk beter gelukt dan vorig jaar.
                        Maar bij deze had je ook wel een week of 5 eerder voorbloei.
                        Daar kun je heel wat vlaaien van maken voor de band

Hoe ist met de haze en de bagseedplant ?
                        Bagseed is vandaag geknipt, uiteraard een stuk minder want deze heb ik klein gehouden.
                        De toppen waren over het algemeen wel dikker en denser als die van de A.M.S.
                        Jammer genoeg had in 2 van de 3 hoofdtoppen toprot wel lelijk huis gehouden... 1 top volledig weg kunnen gooien, de andere halverwege afgeknipt.
                        Heb deze plant van de week al eens geproefd met een klein topje wat ik al te drogen had gehangen, en ik moet zeggen dat het de eerste wiet is die ik echt lekker vond smaken.
                        Werkte ook goed en lang

Hier een foto van een van de bagseed-toppen die nu te drogen hangt. Deze heb ik wel al zo goed mogelijk geknipt.

De Haze is onlangs in de bloei geschoten maar dat gaat niet veel meer worden, laat ze nog zo ver mogelijk afbloeien in de garage en dan maak ik er denk ik ice van.

Groeten!

Comment

Bezig...
                        X