Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag White Widow Autoflower (5x)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweekverslag White Widow Autoflower (5x)

Korting op 420shop
    Ik ben een paar dagen geleden een nieuw rondje gestart voor deze zomer. Ik heb nu 4 van de 5 zaadjes ontkiemd en in potten van 11/12 liter gedaan met normale potgrond. Daarbij ga ik vanaf week 3 beginnen met Terra Grow Plagron om de groei te bevorderen, en als ze gaan bloemen begin ik met Terra Bloom Plagron in de hoop dat ze wat beter gaan bloeien. Op de foto's kun je het allemaal bekijken. Ik zal regelmatig info en foto's gaan posten in dit verslag, dus als je zin hebt om het te volgen wat ik doe, je bent welkom!

In het kort:
    - White Widow Autoflower (5x)
    - 11/12 liter potten
    - Terra Grow en Bloom Plagron
    - Van zaadje tot oogst in hopelijk 11 weken

15 juni 1.JPG15 juni 2.JPG15 juni 3.JPG15 juni 4.JPG

Re: Kweekverslag White Widow Autoflower (5x)

Ze zitten nu alle 5 in potten! Nu wachten totdat ze boven de grond uit komen!

Comment

Suc6 en have fun.
      Keep em green

Comment

Tot nu toe heb ik de plantjes alleen nog maar water gegeven. Zou ik al kunnen beginnen met de Plagron Terra Grow? Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit zou kunnen wanneer de plantjes vier blaadjes hebben, wat nu dus het geval is. Ik weet het niet meer zeker, dus ik vraag even of iemand deze voeding eerder gebruikt heeft (tot nu toe altijd zonder voeding gewerkt).

Dus: Beginnen met 5 ml Terra Grow op 1 liter water geven vanaf nu?

29 juni 2.jpg29 juni 1.jpg

Comment

Ik heb de plantjes nu 4 dagen voeding gegeven, en zie het resultaat. Het gaat al meteen een stuk harder zo!
          3 juli 1.jpg3 juli 2.jpg

Comment

Wanneer je met voeding begint ligt vooral aan je kweekmedium en of daar al mest inzit.
            Lets not criticize but legalize

Comment

5ml lijkt mij wel teveel. Raden ze geen 2.5 ml aan? Hou je plantjes maar goed in het oog op gele verbranden puntjes! BTW; Het mooie weer met de hoge LV heeft ook een grote gespeeld.

Comment

Ik mix nu 4ml op 1 liter water, maar ik zal ze zeker in de gaten houden! Ze zijn nu nog een stuk gegroeid door dit mooie weer, goed getimed!

Comment

Bezig...
                X